joi

Ce am fost??

Sunt sângele din tine.
Sunt pulsul tău.
Sunt fumul din tine.
Am fost o ţigară din pachetul tău…Am stat mândră în pachetul tău şi am aşteptat să vină şi ziua mea. Poate azi..poate mâine…a fost ieri.. Ştiam că o să mă alegi pe mine. O simţeam. Ai deschis pachetul. Te-ai îndreptat spre o ţigară dar ai abandonat-o şi m-ai ales pe mine....Mi-ai prins mijlocul între degetele tale. Era atingerea ce o visasem mereu. Speram să fie aşa cum mi-am imaginat. Te-ai uitat la mine îndelung, m-ai studiat. Speram să nu mă arunci. ..... Cu tandreţe m-ai aprins, te-ai uitat la mine şi mi-ai zâmbit. Primul fum m-a ameţit. Am simţit că mi-a venit clipa, dar aveam să mor între buzele tale, acolo unde mi-am dorit să îmi petrec veşnicia. Apoi ştiam că nu avea să fie sfârşitul. Aveam să circul prin tine, să ajung la inima ta, să mă cuibăresc acolo, să o strâng în braţe pentru câteva secunde.Ultimul fum...îţi privesc faţa...încerc să te mângâi imaginar. Adio iubitul meu!..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu