joi

Te urăsc pentru că viaţa ta începe în fiecare dimineaţă la aceaşi oră şi mereu la fel. Te urăsc pentru că mori puţin câte puţin de fiecare dată când spui “asta e”. Te urăsc pentru că mâine e aceeaşi zi. Te urăsc pentru că nu pot să te uit Te urăsc pentru că nu a contat că ai fost prima mea iubire Te urăsc pentru că te bucuri ca un copil atunci când ninge şi când eu iţi spun că aş sta cu tine o viaţă şi te-aş preţui, nu-ţi pasă. Te urăsc pentru că m-ai minţit privindu-mă în ochi. Te urăsc pentru că mi-ai dat visuri şi după aceea le-ai luat înapoi Te urăsc pentru că spui că dacă nu sunt eu, e alta. Te urăsc când spui că iubeşti tot ce e frumos Te urăsc pentru că ai în sânge trădarea. TE URĂSC pentru fiecare sms pe care îl scriu dar nu ţi-l trimit din cauză că m-am săturat să fiu doar eu cea care vrea să fim împreună. TE URĂSC pentru fiecare clipă în care mă gândesc la tine. Te urăsc pentru toate lucrurile şi locurile care aduc aminte de tine şi pentru această stare de goliciune care îmi întunecă inima…. Te urăsc pentru clipa de despărţire şi durerea ce a urmat Te urăsc pentru că nu-mi doresc nimic altceva decât să ştiu că eşti acolo şi te gândeşti la mine Te urăsc pentru că nu ştii dacă destinul ne va mai aduce vreodată împreună Te urăsc pentru că nu ştiu ce simţi, pentru că nu ştiu dacă m-ai uitat sau dacă am contat… Te urăsc pentru speranţele deşarte şi pentru tăcerea ta. Te urăsc pentru că destinul a lucrat pentru a ne întâlni într-un moment de nelinişte din viaţa mea … Te urăsc pentru că ai ştiut să mă faci să-mi orientez gândurile către ce e interzis şi m-ai făcut să-mi doresc mai mult de atat. Te urăsc şi-atât...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu