joi

Ţi-am spus iubire, azi, că te iubesc...


Ţi-am spus iubire, azi, că te iubesc,
mai mult ca ieri şi mai puţin ca mâine?
că aş săpa atât de-adânc în tine
doar să m-ascund, să nu mă regăsesc?

când lumi se tot înalţă-n ritm drăcesc
în visul meu... tu inventezi ruine.
şi linişte mi-ar fi, şi-atât de bine!
dar unde eşti? eu unde rătăcesc?

Opreşte-mă! Ascunde-mă în tine
şi lasă-mă să plâng când mă strivesc
şi îndoieli, şi vorbe şi tăceri..

şi lasa-mă să-ţi fiu cât îndrăznesc…
ca mâine mai puţin... mai mult ca ieri,
Ţi-am spus iubire, azi, că te iubesc?

Un comentariu:

  1. Danutza,k tot tre' sa aprobi,pot sa scriu...Sunt versurile tale?...dak da,sti k sunt publikbile,modest spus...?...dak da,sti k nu-i de mirare k esti tot bucovinenk...!Iar cel la kr te gandesti atunci cand le compui e,minim minimorum,idiot!...
    Multtzam fain de adresa!
    Bogdan

    RăspundețiȘtergere