joi

de multe ori am zis în glumă că sunt senilă..
ei bine, astăzi pot să spun cu mâna pe inimă..
Bă, sunt senilă, pe bune!
mi.am dat seama că nu mă pot baza pe memoria mea, mai mult de câteva minute.. astăzi l.am binecuvantat în gând si cu voce tare de o mie de ori pe cel care a inventat hârtia şi creionul şi m.am înjurat singură că nu folosesc aceste invenţii minunate pentru a nota minunea de altfel.. mda şi ce să mai zic joia zi de harţ toate mi se întâmplă numai în zile de joi.. nu ştiu dacă ţi.am mai spus dar, sunt senilă.. după ce realizam zilele trecute că nu ştiu sigur în ce plan mă aflu la ora actuală şi nu de puţine ori rămân să privesc în gol căutând nu ştiu ce răspunsuri încercând să îmi amintesc felurite chestii astăzi îmi spun ca sunt praf..
după toate fazele astea care deja fac parte din cotidian şi cu care deja am învăţat să trăiesc... astazi am atins apogeul ..
mi.a spălat cineva creierul! nu am nici cea mai vagă idée de ceea ce se întâmplă...
nu îmi mai amintesc sau îmi amintesc mai mult decât trebuie.. nu înţeleg sau înţeleg ceea ce nu trebuie .. ce mai contează.. nimik e în capul meu prezent..
şin u e prima dată când spun că nimikul mă caracterizează ..
bineînţeles că în cazul meu nimik nu mai funcţionează ..aşa că ajung să blestem clipa când am crezut în tine şi nu în mine.. şi cum o nenorocire nu vine niciodată singură, rămân iar blokată .. în aer.. suspendată sau cum vrei tu să zici, bineînţeles pentru că eu, în prostia mea am perseverat.. aşa că, nu îmi rămâne decât să aştept ziua de pomină..
când poate vor bate şi la uşa mea răspunsurile mult aşteptate ..

Bravo DANA.. din nou sunt mândră de tine!
TU CHIAR NU TE POŢI ABŢINE????
Cert este că data viitoare îmi voi pune reminder pe telefon, pentru că m.am convins: Creierul meu dă serioase semne de oboseală!.. sufăr frate ce vrei..

e toamnă..şi se numără procesele..:):)



Un comentariu: