luni


nu ştiu ce să fac.. nu pot nici să te văd. nu pot nici să îţi vorbesc.. ţi.am scris de atâtea ori.. dar nici un răspuns înapoi... nu înţeleg cum pot trăi zile departe de tine..departe de iubirea ta..
...aştept zi de zi o veste de la tine.. şi nu ştiu când vine.. nu ştiu cât timp trebuie să treacă ca să te văd din nou...nu ştiu ce e cu tine... dacă îţi e bine dacă îţi e rău..dacă te gândeşti la mine.. sau dacă nu.. ştiu doar că sunt singură.. nu am pe nimeni..( doar pe tine te puteam aveam..)
... să te aştept ..
te aştept iubirea mea.. te aştept.. sper numai să vi cat mai repede să o luam de la capăt ..
..într.o altă lume ..cu suflet.. şi sentimente.....
.. îmi e dor de tine.. iubirea mea..
..lasă.mă doar să te iubesc.. atâta vreau

..iubire..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu