marți

Dragostea... este o a doua viata. Ea creste in suflet, iti incalzeste venele si bate ca o inima. Indeparteaza dragostea de pe pamant si dintr.o data totul va fi un mormant. Pentru ca doar dragostea-i eterna, doar ea, nicicand nu moare...

Dacă îmi place cum arăţi azi, vin şi îţi spun asta, ca să ştii şi să ai o zi mai frumoasă.Dacă îmi place felul tău de a fi, mă opresc într.o zi din discuţiile noastre interminabile şi îţi spun că mi.e drag de tine, că îmi place să fiu în preajma ta.Dacă vreau să vii cu mine, îţi explic cât de important ar fi asta pentru mine.Şi nu mi.e doar uşor să fac asta, mă bucur chiar că o fac, pentru că cineva te place şi cred că te.ai bucura să ştii asta.Şi atunci dacă vreau să.mi petrec viaţa alături de tine, de ce să nu ţi.o spun? Dacă eu cred că te voi iubi dacă mă vei lua de mână, de ce să nu te opresc într.o zi din drumul tău cotidian ca să îţi spun asta?Când eram mică lumea m.a învăţat că e umilitor, că te pune într.o lumină proastă, că vai! dacă te refuză cum vei mai putea da ochii cu el, cu lumea? Nu trebuie să laşi să se vadă că îl placi! Unde ţi.e mândria? Doar n.ai nevoie să cerşeşti iubirea lui!Şi lui îi spun: n.o lăsa să citească în ochii tăi că ţi.e dragă! E ruşinos să.i spui că vrei să fie a ta.Aşa că vom trece veşnic în grabă unul pe lângă celălalt, ascunzându.ne privirea de teamă să nu ne trădeze, cu conştiinţa încărcată de un sentiment care ne atrage oprobriul public şi pe care nu.l putem mărturisi fără să fim înfieraţi cu semnul ruşinii.Da, pesemne că e foarte umilitor să-i spui cuiva că.l iubeşti sau să fii părăsit, de vreme ce sunt toţi oamenii aşa de înverşunaţi în acest sens.Şi atunci de ce în adâncul sufletului meu mi se pare minunat să iubeşti şi cred că pentru nimic în lume nu ar trebui să te simţi umilit pentru asta? Dragostea n.ar trebui să se transforme în ură. Şi atunci de ce se întâmplă aşa? De ce omul care ţi.a fost cel mai apropiat din lume, pe care l.ai descoperit în toată goliciunea lui sufletească şi trupească, în tot ceea ce reprezintă el, ai fost tu şi el a fost în tot ceea ce reprezinţi tu, acest om devine de netolerat în preajma ta, persona non grata de care te fereşti, de care fugi după ce i.ai încredinţat cele mai adânci taine ale tale? Cred că suntem prea înverşunaţi în a urî şi a umili pentru a respecta iubirea! Mândria asta care spulberă totul…

Ps: "Putini sunt cei care stiu, cat de mult ar trebui sa stie, ca sa stie cat de putin stiu." (W. Shakespeare)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu