duminică

..mai sti sa asculti..o jumatate de suflet..


cu fiecare clipa care trece simt ca am mai murit cu o zi...

cu fiecare rand scris am mai adaugat ceva la ceea ce aveam de spus.
oare cate cuvinte nerostite vor ramane in siragul gandurilor mele, in lupta cu necrutatorul timp? de ce ne este uneori atat de teama de a spune ceea ce simtim, ceea ce gandim? viata trece cu o viteza uimitoare... poate ca e momentul de a nu mai lasa cuvintele sa se mai piarda, de a avea increderea si forta de a spune lucrurilor pe nume.
adun din fiecare lacrima litere, una cate una...
timpul imi arata ca speranta inca mai traieste...
sufletul meu o tine in viata.
cuvintele spun ca voi gasi ceea ce caut la momentul potrivit.
stiu doar ca fara tine... e frig, atat de frig... la mine.n suflet... si pustiu.
simt cum pe fata mi se preling lacrimi dese si dulci, vrand,
sa.mi imbrace fiinta in necuvinte cu urme de dor..
oare ce poate lega mai mult un om de altul?
ce regula de neinteles poate aprinde focul unei inimi pentru alta?
poate ca tu, eu, noi ne.am inaltat dorintele deasupra astrilor si
am ars ca un foc tainic intretinut de caldura noastra.
oare am cunoscut vreodata adevarata dragoste?
sau totul a fost un foc al unor oameni ce cautau cu infrigurare iubirea?
tacerea este singurul adevar cu care raspundem acestor randuri.
ne este teama de adevar, caci am trait prea mult printre minciuni.
ce dureros e adevarul si cum mai rade de noi destinul...
iubirea este aripa daruita sufletului nostru pentru a urca pana la el...
viata este ca o ploaie de sentimente... niciodata nu poti stii care picatura iti va atinge sufletul.
o ploaie tarzie in aburi de vise aluneca pe aripa timpului ce trece neobservat...
un vant nebun aduce o raza de iubire.
esti aici, in sufletul meu... si nimeni nu te va putea scoate vreodata.
zambetul tau imi lumineaza chipul iar mangaierea ta imi incalzeste sufletul.
mi.as dori sa fiu o raza de soare sa te pot privi mereu in ochi, o picatura de ploaie care sa.ti mangaie fata... sa te pot iubi macar o clipa si apoi sa ma preling pe coarda sensibila a inimii...
care se numeste dragoste.


PS...tragedia vietii nu este ca se termina atat de repede
ci ca asteptam atat de mult sa incepem sa o traim...


Giovanni Marradi -Cheskinoff's Theme
Vezi mai multe video din Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu