joi

te urasc ... te urasc ptr ca te iubesc
te urasc ptr ca mi.ai luat sufletul,inima,frica
te urasc ptr ca nu mai pot sa mai iubesc
te urasc ptr ca nu mai stiu sa mai iubesc
te urasc ptr ca tot la tine ma gandesc
te urasc ptr ca plang si adorm plangand
te urasc ptr ca viata mea nu are sens
si te urasc ... ptr ca o sa te iubesc ...
si in mijlocul singuratatii ma gandesc la tine
si nu indraznesc sa incep sa te uit in sfarsit
pentru ca ma sperie sa descifrez
ce s.ar afla in spatele meu..
tu de ce nu vrei sa ma ajuti..
tu..reflectarea depresiei mele..




"cand sunt singura visez orizontul in fata cuvintelor.
stiu ca va lumina camera cand va lipsi soarele,daca tu nu esti cu mine
da, ferestrele arata toata dragostea mea ce ai aprins.o
inchide in inima mea, lumina care a gasit.o pe srada ...
a sosit timpul sa spunem LA REVEDERE
la ceea ce nu mai este,la ceea ce am visat cu tine
si acum nu mai este...
dar cu tine voi pleca in suflet,
pe mari numai de mine stiute ...
nu mai pot sa rezist
este timpul sa spun LA REVEDERE
cand esti departe, visez orizontul, lipsind.mi cuvintele
da, eu stiu ca esti cu mine,
tu Luna mea esti aici cu mine
eu Soare .... tu esti aici cu mine ...
este timpul sa spunem LA REVEDERE
la ceea ce nu mai este,la tot ceea ce am visat impreuna
si acum nu mai este..."
O melodie ce o ascult mereu cu lacrimi in ochi si in suflet , a sosit momentul sa spunem "La revedere"... am pus in ghilimele pentru ca, de fapt este timpul sa spunem ADIO la tot ceea ce nu mai este la tot ceea ce am visat... la tot...de ar fi fost macar o mica luminita, un semn, un gand,o speranta, poate as fi spus La revedere ... dar nu.i nimic , ori din nimic nu poti creea vise si nici nu poti revenii acolo unde nu mai este nimic ...
"este timpul sa spunem LA REVEDERE "... demult mi.ai spus doar ca eu nu am auzit ... abia acum mi.am dat seama ca totul s.a terminat ... de ce acum? pentru ca nu pot sa mai rezist ... pur si simpu nu mai pot ...
nu am stiut ca indiferenta doare atat de tare ... am simtit.o pe propria.mi piele si sincer nu o doresc la nimeni ( stiu ca sunt persoane care se vor bucura )... ... nu ocoli, nu ignora nu fi indiferent ... vorbe spuse sau scrise... au fost si vor mai fi ... dar degeaba daca nu sunt spuse din suflet ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu