vineri


dorinta…
asta simt acum,am un chef nebun sa te savurez,
sa iti simt buzele suave cum inconjoara gura mea,trecand cu limba mea peste a ta,simtind furnicaturi si caldura…multa caldura.
azi am nevoie sa simt finetea pielii tale imbratisand spatele meu,degetele tale strangandu-mi muschii,zambetul tau vorbindu-mi in liniste,privirea ta facandu.mi corpul sa tremure…
azi am nevoie sa iti soptesc la ureche ca te iubesc,ca am nevoie de tine,ca te doresc…pentru ca am nevoie de mai multi martori pe langa pielea ta si a mea,pentru a.ti demonstra ce simt.
azi simt nevoia sa desenez cu nasul meu buricul tau,incet,pentru a ma invalui in aroma ta…
azi am nevoie sa ascult vocea ta rostind numele meu,in timp ce ma strangi in brate…

..dar stiu ca nu se poate si ma resemnez..



Sing A Song Of Love To Me - Chris Rea
Vezi mai multe video din Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu