joi

esti iarna sufletului meu...


o alta noapte departe de tine...

astazi nu ai stat de vorba cu mine..inchid ochii si trimit inima sa te caute..
stiu ca mi.ai spus ieri ca iti este dor de mine...
stiu ca ne e greu asa dar voi cere stelelor sa ne daruiasca in visele noastre tot ceea ce nu putem trai acum..
..vantul spulbera tot acum.. e frig in sufletul meu stiindu.te atat de departe.. dar mai stiu ca esti o alta speranta ..pentru sufletul meu..
astazi esti iarna sufletului meu.. prinde.ma de mana, ramai alaturi de mine, eu voi pasi inainte alaturi de tine asa cum ti.am promis ieri..
eu sunt aici.. si ma voi stradui sa.ti daruiesc in fiecare zi o raza de soare .. un zambet dulce..si un cuvant cald.. pana te voi tine iar in bratele mele.. sa.ti daruiesc imbratisari fierbinti..




ackent-vreau sa fiu cu tine pana in zori
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu