vineri

stiu ca in curand va veni "bombardamentul" de Valentine's, m.am gandit sa scriu ...
Valentine's Day este o "sarbatoare furata de la americani", "comerciala", dar cum  romanilor le place sa aiba cat mai multe zi "speciale", cat mai multe motive de chef, ce e chiar asa rau in asta? si ce daca e o sarbatoare furata de la americani?
Eu personal nu sarbatoresc Valentine's, dar nu vad de ce altii nu pot sa o faca.
cred ca ar fi un pas bun pentru omenire daca am putea pur si simplu sa acceptam bucuriile altora...
 hai sa ne luam de mana si sa cantam "kumbaya" si sa ii lasam pe fiecare in pace sa sarbatoreasca ce vor ei, fara sa.i luam la misto ...e doar o duminica din februarie... eu zic ca e motiv bun de chef.. pt unii..

2 comentarii:

  1. “Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
    Ca bine mai spune ... din pacate mai toti incercam sa ne folosim de acest cuvant numit iubire sa fim doar o imagine si uitam ca cel mai important este nu doar sa spundem ci mai degraba sa simtim totul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Danutza,
    Ai un blog foarte frumos..m-a incantat sa te citesc.
    As vrea sa te rog sa ma ajuti..cum as putea sa pun un fond ca al tau pe blogul meu?
    Multumesc mult de tot si iti doresc succese multe!
    \Anima

    RăspundețiȘtergere