vineri

şti..

are să-mi fie tare dor de tine, dragul meu.. iubitul meu… astăzi spre deosebire de alte dăţi am fost mai hotărâtă să mă despart de tine, deşi ştiu că îmi va fi foarte greu, mai greu chiar decât îmi pot imagina… chipul tău era mereu în faţa ochilor mei, dimineaţa, seara.. când puneam capul pe pernă,asteptam sms tău de noapte bună..şi cu chipul tău în gând adormeam… de multe ori mă trezeam în noapte crezând că eşti lângă mine, mereu în mintea şi în faţa ochilor mei erai prezent… ajunsesem să te simt în trupul meu..erai parte din mine…în restul timpului aşteptam discuţiile noastre de ore întregi...abia aşteptam să deschid netul să primesc şi să-ţi trimit mesaje frumoase de dragoste...să mă alinţi… şi credeam în sinea mea că şi tu mă iubeai…când ne vorbeam nimeni şi nimic nu mai exista în jurul meu în afara de tine…mă pierdeam în vise..nu mai realizam ce repede treceau orele în prezenţa ta.. însă depărtare dintre noi ….vorbele tale…vorbele ei…m-au schimbat..din dragoste şi la rugămintea ta de a uita vorbele spuse de tine am încercat să trec peste aceste vorbe, nu am reuşit… dacă uitam câteodată ziua de ele, mi le aminteam noaptea în vise... mi-e tare greu ... dintr-o femeie veselă am ajuns o persoană anxioasă, depresivă…şi mă întreb de ce?.. de ce nu pot să mai dorm nopţile..de ce a trebuit să se întâmple asta? ..de ce ..am avut atâta încredere în tine şi acum simt gustul amar al trădării..măcar de-aş putea înţelege.. poate mi-ar fi mai uşor...dulceaţă amară…încă îmi scald sufletul în răspunsuri fără întrebări..şi întrebări fără răspuns….şi simt că o parte din mine e făcută cioburi..ce aiurea au trecut.. două zile..abia..deja..ce mai contează..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu