marți

Piticii pe creier sar coarda..

Oricât mi-aş pune vesta antiglonţ şi ochelarii blindaţi, tot mă nimereşte fix+pix..din plin. Am fost supusă unui interogatoriu riguros şi piticii trimişi să-mi sară coarda de pe creier au aflat urmatoarele:
1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând "Iubăreţul Singuratic, fan Who si Floyd, caut puicuţă pentru prietenie, dragoste şi pace. Zonă Stockport. "[Nu, nu citesc matrimoniale :)]
2. Fără să verificaţi, cat e ora? 00:30
3. Verificaţi
..încă..
4. Cum sunteţi îmbracată? Tricou mov lălâi şi pantaloni portocalii bufanţi [da, pijamaua mea este dubioasă şi eu sunt mandră de ea.]
5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi? La abat-jourul meu nou din papier mache.
6. Ce zgomot auziţi în afară celui al calculatorului? Pulp - Acrylic Afternoons, căţelul sforăind şi maşina de pompieri.
7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă? Am cheltuit salariul pe cadouri de Crăciun şi am mâncat pentru prima oara in doi . A fost extrem de bun, aştept să-mi crească al treilea picior.
8. Aţi visat ieri noapte? Da. De ce? De ce?
9. Când aţi râs ultima oara? Acum 2 ore...nemotivat...
10. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi? Cai verzi, poster de la Orfeu sau cum să te dezbraci de pene, poză cu mine când era mică şi drăguţă, un păienjen de care mi-e frică şi o panglică roşie de care sunt agăţate cu cârlige multe poze şi reproduceri după tablouri.
11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra? O bibliotecă cu toate marile cărţi pe care nu le am încă citite şi o dubiţă hipioată cu flori an' stuff şi un concert Pulp la mine-n curte.
12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut? Ultimul film adevărat: Gadjo Dillo. Ultimele filme mushy: Chocolat si You've got mail. [Multumesc pe-aceasta cale TVR1 si Acasă că mi-au dat ocazia să revăd două filme complet siropoase pe care le-am savurat până în ultima secundă].
13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi? La mine în cameraă?
14. Ce părere aveţi despre acest chestionar? Esenţial pentru supravieţuire la 2 noaptea.
15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă. Mă cheamă şi Cătălina, dar cine-mi spune Dana va merge sigur în iad.
16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă? Ilinca, Eva.
17. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de un baiat? Luca, Matei. [ştiu, cei patru evanghelişti erau 3...]
18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinatate? Da, la UN el fost.. [n-am avut în veci nici o umbrelă]...
19. Ce aţi dori ca D-zeu să văă spună când intraţi pe Porţile Raiului? Trezeşte-te, Gicuţă [îmi place să cred că numele de alint al lui Dumnezeu pentru mine e "Gicuţă"], tre' s-ajungi la şcoală mamă să nu mai pierzi lecţiile...
20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume în afară de politică, ce aţi schimba? Mentalitatea unor oameni care-şi irosesc viaţa stând poponetz şi plângându-se cât e ziua de lungă.
21. Vă place să dansaţi? Da, dar depinde. Cu cât e locul mai public şi momentul mai nepotrivit.
22. George Bush? "Somewhere in Texas there's a village missing their idiot".
23. Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor? You've got mail.
24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar? Îi voi pune la zid..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu