vineri

mod de exprimare a celor ce nu pot fi exprimate..

şi ce dacă toate merg prost...eu mă gândesc la bine...

Mi-aş dori o exorcizare de mine,dar... nu s-au hirotonisit preoţi decât pentru draci...

Cred în puterea deciziei, în conştiinţa faptelor şi cel mai mult cred în inconştienţă.

Când sunt beată am senzaţia că pot trece prin obiecte ca o stafie.

Sexul poate fi artă sau prostituţie.

Între nu este decât înjosirea principiilor.

Nu vreau să confund poezia cu o formă de masturbare mentală,

drept pentru care declar, nici un poem al meu nu este dedicat bărbatului.

Cred în existenţa demonului şi nu cred în fericire ca stare permanentă.

Nu am revelaţii, am doar constatări.

Cred în răutate pură, în răutate asimilată şi în răutate inconştientă.

Nu mă interesează atât de mult efectele cât cauzele.

Cred foarte mult în moarte cum cred foarte mulţi în nemurire.

Realul e o chestiune care ţine numai de simţuri.

Morala şi etica sunt falsuri pentru care s-a inventat conştiinţa.

Respectul mi se pare cea mai mare formă de dispreţ.

Cred foarte mult în dragoste până nu mai cred.

Cred că mediile influenţează, cred în corupţie şi în slăbiciunea umană.

Cred în eroare deşi nu cred în eşec.

Cred în oameni până nu mai cred.

Faptul că suntem unici nu certifică autenticitatea.

Cred că emoţia este organică şi cred că trăirea este autentică.

Cred că singurul ucigaş real este timpul, cred că timplul este Dumnezeu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu