joi


ai fost totul pentru mine.. nu cred că există vreun lucru pe care să nu.l fi făcut pentru tine, pentru fericirea ta.. am ajuns chiar să îţi consider fericirea ta ca şi pe fericirea mea.. te priveam de te absorbeam.. te doream de te visam.. te iubeam de te disperam.

dar mă trezesc acuma.. încep să mă regasesc.. îmi recunosc sufletul.. eram funny, măi! lumea se uita la mine şi se aştepta să fac ceva.. nu mi.era frică de nimic .. am riscat din nou.. da, acum realizez că singurul lucru pe care îl pierdeam.. era timpul.. sunt obosită.. am dat, şi am dat.. am gândit şi am gândit.. când nu erai, mi.era dor.. dorul oboseşte.. pentru că plângi, pentru că te agiţi cu întrebări unde e ? ce face? pentru că umbli să găseşti lucruri să îţi amintească.. gelozia oboseşte.. nu te lasă să dormi.. închizi ochii şi pif!!!.. imaginile fericirii în doi: noi doi!!

cel mai adevărat lucru! ceva în ce o să cred restul vieţii mele:

dragostea e oarbă!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

şi tocmai pentru că e oarbă, te ţine dependent de cel pe care îl iubeşti.. dar printr.o minune revine vederea.. şi vine cu tot ce nu ai vazut înainte!! şi săvezi ce fain îi acuma când "vezi" tot! e momentul în care descoperi ce proastă ai fost... aşa ca a doua lecţie despre iubire: dragostea... te prosteşte!!

dacă te întrebai vreodată cat de mult ţin la tine, priveşte.mă acum.. ochii umflaţi şi roşi, ca soarele la apus, buze muşcate de atâta dor şi o neglijenţă totală în aspect... şi totul pentru că nu te.am văzut de atâta timp... pentru că e adevărat... suferinţa vine în directă proporţie cu iubirea. şi plâng atât de mult tocmai pentru că eşti atât de important.. fără tine încă nu sunt..eu.. mi.am limitat imaginaţia şi visele în universul creat pentru tine.. şi chiar dacă ştiu că trebuie să caut acum mai departe, mi.e frică.. pentru că singurul lucru care îl ştiu e lumea asta a noastră.. Aştept acum.. urmează cea mai mare încercare. Mi.e FricĂ!!!

cică timpul le vindecă pe toate... tre să aştept o ETERNITATE??? că trece o oră, şi mai mult mă conving cât de potriviţi eram unul pentru altul.. că trece o zi, şi mai tare mi.e dor de sarcasmul, privirea, şi... viaţa ta ..că trece o săptămână şi tot mai des plâng după tine..că trece o lună, şi nu faci nimic... nici cu tine, nici cu ea... nici cu mine..

în fiecare clipă, îmi vin alte amintiri, care privite acum...is dureroase.. mă văd stând la masă cu tine..în fiecare dimineaţă.. fixaţie pentru ora 5.. cred că ai uitat.. îmi bate inima din nou, dar şi creşte... îmi văd sclipirile alea din ochi.. roşeaţa din obraji.. picioarele încordate.. mă uit acum la mine şi.. îmi vine să îmi trag pălmi !!

trezeşte.te imbecilă !! uităt.te bine în jurul tău !!

cum te poţi aprinde atât de evident ?? cum poţi crede că au fost gesturi de afecţiune ?.. a fost gestul lui de orgoliu, căci în faţa lui era EA ! şi el vroia să îi arate ei, că e capabil de tandrete.. şi nu numai capabil...vroia să o chinuie, să o pună pe gânduri.. şi nu vezi cine e langa el ? Tu , imbecilă ! vai şi amar de mine.. atunci era o înălţare, acum e o batjocură.

ps.. e vorba de un moment, din coregrafia lui specială de pe covor (eu fiind un covor)...mda..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu