vineri

Still here...still "there"!

am încercat.. am crezut că poate, lacrimile scot şi sentimentele.. NU! eşti tot aici.. aici unde? peste tot! nu ai plecat nici o secundă.. cât m.am chinuit să te uit.. să te las.. să te ignor.. şi chiar am crezut că am făcut.o.. dar apoi.. te.am văzut!sufletul mi se umple de o bucurie când te văd, si de o tristete absurd de mare atunci când mă ignori.. pentru bucuria nepreţuită a momentelor frumoase, a clipelor în care parcă ne trăim povestea, pentru dorinţa de a trece din vis în realitate.. pentru toate astea primesc şi tristeţea! pentru că mă iei de mână pentru 2 secunde şi păstrez senzaţia degetelor tale cât pot de mult.. pentru că tot din mine urlă după tine.. eu îmi duc trupul acolo unde îmi e deja sufletul.. lângă tine.. ŞTIU că dintr.un gând se naşte o poveste care naşte lacrima.. dar înainte şi după am o bucurie.. oricum ai fi, tu! câtă nevoie am de tine.. îţi multumesc.. îţi multumesc din suflet pentru că ai fost alături de mine.. cum ar trebui să se poarte un prieten.. dar
noi nu putem fi prieteni.. şi îţi mulţumesc pentru privirile pe care le foloseşti pentru mine, cuvintele şi gesturile care se îndreaptă către mine.. da.. ştiu, nu ai avut altă posibilitate şi m.ai ales pe mine, acum poţi alege şi alegi pe ea.. de fapt, cred că nu suntem în aceeaşi categorie.. eu sunt o prietenă, ea e posibila iubită.. nu, nu suntem în aceeaşi categorie.. dar să alegi ce e mai important pentru tine, nu ceea ce îţi dictează conştiinţa.. sufletul.. inima.. sau cum vrei tu sa.l numeşti.. ai fi alături de mine, dar ai fi cu ea! e o mare diferenţă.
imbecila de mine, vede lucrurile doar prin perdeaua sentimentelor infinite şi nemuritoare.. nu pot încă altfel.. şi de aceea mă ridic din nou, şi mai încerc o cale.. e urâtă aşa.. senzaţia asta de idioată.. să te vreau, să simt că eşti atât de aproape, să cred că se poate şi apoi să afli că totul e o .. formalitate, o conjunctură, o întâmplare.. doar coincidenţe.. poate o bucurie şi pentru tine,
dar nu în acelaşi fel ca şi pentru mine..
nu mai pot continua cu suişurile şi coborâşurile astea..
e greu să mergi mai departe.. nu mă mai pot juca cu sufletul.. trebuie să am grijă.
viaţa mea.. de.abia acum începe.
am o nouă şansă de a face ce îmi doresc, şi am nevoie de mine cu totul.. dar sunt încă pierdută în ambiţia de a te avea..
nu ştiu cum, dar tot ce făceam se redirecţiona către tine!
… Lucky bastard!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu