miercuri



".....mi e o ciuda pe mine şi spun "aŞa îmi trebuie, dACă sunt fraieră"...
eşti gurmandă, colerică, leneşă..
încă nu ai aflat care sunt cele mai mari defecte ale tale,
ia.ţi timp să afli cum păcătuieşti pe lumea asta şi cum crezi că ar trebui să abordezi lucrurile..
şi în plus de toate ţine seama de faptul că mereu te ia gura pe dinainte..
ŞI NU FACi BINE... AM PIERDUT DE MULTE ORI, DAR NU Mă POT ABŢINE..
(MĂ) ÎNJUR... ÎN GâNd..
sunt eu, în lumea mea..
eşti tu, în lumea ta..am fost noi, în lumea noastră.. Noi ? da, noi…
Defapt, eu şi cu mine.. într-o lume plină de vise..
pierdută printre lacrimi..
.. pierduţi în simple vorbe ce au spulberat speranţe..
.. încercând să ne ţinem echilibrul pe o cărare a vieţii…
Noi, oprindu.ne o clipă, doar pentru a suspina..
eu.. hotărâtă să ne oprim… aici
Tu, hotărât să mă ajuţi!..
PS… sunt mult prea credulă, am încredere în oameni care până la urmă, într.un fel sau altul ajung să mă dezamăgească ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu