vineri



..de ce.. pentru mine eşti tot.. şi tu nu vrei să ştii?!!
o singură privire ..un simplu gest... un gând.. o îmbrăţişare.. un dor nebun de tine.. sunt amintiri pe care nu le pot uita.. sunt cuvinte care odată spuse nu îmi dau pace .. mă urmăresc.. sunt umbra mea .. uneori mă domină .. unii nu înţeleg ceea ce simt.. dar în acest moment nu îmi pasă decât ce simt eu astăzi într.o zi ploioasă.... sunt sentimentele mele.. atât de puternice.. m.au făcut să pierd încrederea în mine.. încrederea în tine.. tot odată mă întristează.. nu sunt puternică.. şi nici o luptătoare.. doar realizez .. această iubire mă urmăreşte... eşti tot pentru mine.. nu pot ascunde ..nu pot uita ..nu vreau să uit.. acele clipe îmi potolesc tristeţea amintirilor cu tine... datorită ţie am înlocuit tot în viaţa mea .. datorita ţie am un asemenea prezent .. numai al meu.. am uitat trecutul care m.a bântuit luni de zile ... am crezut în singurul drum către tine.. către dragostea ta ...m.ai oprit.. de ce…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu