sâmbătă

Şi fără tine SOARE viaţa e în culori..


..bună raza mea de soare.. obişnuiam să îi spun de multe ori.. după atâtea luni continui să îmi spun că sunt dragostea vieţii tale, dar să adoarm în braţele altuia.. nu înteleg însă de ce sufletul se întoarce în aceeaşi clipă şi îmi mai dă o urmă de neîncredere, de speranţă.. soarele nu.ţi luminează gândurile ci sufletul! însă îţi seacă şi sufletul şi gândurile când e prea puternic.. mereu mi.am dorit să am un soare doar al meu, şi cred că mulţi sunt cei care gândesc asemeni mie.. când spun soare nu mă refer la astrul Soare, ci vorbind metaforic mă leg de zicala " a răsărit soarele şi pe strada mea".. acest soare este special.. te face fericit, te face să zâmbeşti mereu şi să speri că mâine va fi mai bine.. şi chiar asa e.. mâine va fi mai bine.. din când în când mai apar nori, îmi place să cânt acel vers "printre nori alergam împreună".. aşa că lasă.te purtat de val şi de timp, iubeşte.mă, zâmbeşte.mi şi stai alături de mine indiferent de ceea ce se poate întampla în viaţa noastră..
..eu voi fi aici.. asteptând ca soarele să iasă şi pe strada mea.. dar până atunci nu vreau să recunosc că este ceva ce lipseşte acum în viaţa mea.. dar totuşi lipseşte acea fericire pe care doar persoana iubita ţi.o poate dărui.. hmm... este acea sclipire în ochi pe care ţi.o dă dragostea, este acea stare în care simţi mereu fluturaşi în stomac .. sunt fericită şi asta datorită faptului că ştiu că azi, măine sau poate poimâine voi fi şi mai fericită decât sunt azi, şi că voi iubi din nou ... sunt fericită pentru că am alături oameni dragi mie, sunt fericită pentru că ştiu că şi pe mine mă iubeşte cineva, sunt fericită pentru că exist, respir, zâmbesc, aud, dansez, sunt fericită pentru că iubesc…, sunt fericită pentru că iubesc…., sunt fericită pentru că am o viaţă grea dar frumoasă, sunt fericită că sunt tânără, deşteaptă , sunt fericită.. şi asta mă ajută să trec peste toate problemele zilnice, sunt fericită şi zâmbesc .. tu când ai zâmbit ultima dată???
Ps…uneori ne dorim al naibi` de mult ce ne pare că nu putem avea - există riscul să numim asta (din eroare!) dragoste..
bună dimineaţa soare !!!!!!!
aruncă telefonul şi mergi mai departe::))))

Citind "Bună dimineaţa soare" m.am gândit la un banc de pe vremea lui răposatu":
răposatu" iese dimineaţa în balcon, se.ntinde la soare şi zice "Bună dimineaţa soare" !
la care se aude o voce puternică :"Să trăiţi tovarăşu" Comandant major "
aşa o zi, aşa două, a treia zi ăi zice neveste.şi "ia vină şi tu să vezi cum mă salută pe mine soarele!"
iese în balcon şi zice "Bună dimineaţa soare" la care nimic!; iarăşi: "Bună dimineaţa soare" la care nimic!
se enervează şi zbiară: Bă, soare, bă!
la care se aude o voce de sub balcon:
":"Să trăiţi tovarăşu" Comandant major, eu sunt soldatul Popescu, Soare azi nu.i de servici!

dacă.l stii, treci mai departe! ‘’..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu