miercuri

Cuvinte pentru alinarea sufletului meu… mă hrĂnesc cu vise.. deşarte.. de ce mă mint.. oare minte.. ???cum poţi trăi două poveşti de dragoste identice??...poţi trăi asemenea poveşti??...unde e limita???....doamne..se joacă cu mintea mea.. şi ciudăţeniile ce mi se întâmplă în ultimul timp.. blestemată inimă stai lokului.. că tu mă duci la pierzanie.. el o iubeşte pe .. nu am putere să.i pronunţ numele.. mi.ar fi plăcut să fiu eu în lokul ei.. aş vrea să.l urăsc.. dar nu pot.. încă.. şi zic ÎNCĂ..SPER Să VINă ZIUA CâND O Să.MI ARUNC JUMăTATEA DE INIMă.. să.l uit.. să.l pot înlokui.. să mă simt femeie împlinită în braţele unui bărbat ce mă merită.. dar până atunci.. fac cea mai mare prostie.. citesc în blogul lui.. şi mă caut între cuvinte.. ridic întrebări.. fac scenari.. plâng.. şi inima mea tremură.. dar e doar jumătate.. am zis odată că am fost un noi doi.. dar nu el şi cu mine.. doar eu cu el în mintea mea.. nu ştiu la ce îmi folosesc aceste cuvinte dar o să le copii şi o să le lipesc de fişierul meu.. gândind că îmi vorbeşte jumatatea de inimă uitată ..cealată jumătate.. ce se face uitată..coincidenţe.. aveam o viata linistita,traiam impacat cu mine insami,pot sa spun ca eram fericit,nu pot spune implinit...dar seara cand puneam capul pe perna adormeam brusc fara sa am vreau gand,fara sa ma macine nimic,fara sa ma intreb ce va fi maine(in familie)...Dar ai aparut tu...si s a schimbat totul(discutii)... Nu cred ca exista metafore si epitete ca sa-ti spun ce simt pentru tine! De cand te-am cunoscut...in privirea si ochii mei a devenit stralucire...totul in jur mi se parea roz...frumos...ca mie chiar imi place sa traiesc! Dar , exista o singura persoana care m-a ajutat sa cred asta....tu Te iubesc,asta o sti.Imi umpli zilele cu soare(bună dimineaţa raza mea de soare),dai un rost vietii mele.Langa tine as vrea sa traiesc,din dragoste adevarata,o noua viata sa se nasca(vise..). Un vis frumos am trait si vreau sa cred ca nu s-a risipit.Am nevoie sa cred ca iubirea noastra va ajunge o realitate pe care sa fim mindri ca am ajuns sa o traim,sa o aratam lumii intregi(pe vremea aia o distanţă enormă era între noi.. nu creda nimeni că o să ajungem vreodată să o înlăturăm).Iubirea curata, frumoasa,impartasita,e pacat sa nu o facem cunoscuta…Timpul,s-a oprit in loc in prima noastra noapte de amor(ce frumos..dor de munte..şi era noapte..senină..).O stea s-a nascut din sarutarile noastre,iar cerul s-a deschis sa o primeasc,cand am spus primul TE IUBESC.Nu poate exista ceva mai pur,pe acest pamant,decat dragostea noastra.Nimic din lumea aceasta,nu merita sa ne punem iubirea,in pericol.Iarta-mi gelozia,draga mea ,iarta-ma daca, fara rost,uneori te chinuiesc cu linistea mea la ìntrebarile tale dar,cine e de vina pentru ca te iubesc?Am pierdut,in viata,mai mult decat si-ar putea imagina cineva si,peste toate am trecut dar,fara dragostea ta...mai bine mor.Esti perechea sufletului meu,sunt jumatatea ta si,cu o viata ne suntem datori.pentru tine traiesc,pentru noi.Nu exista si nu se va naste o alta care sa te poata inlocui.As trai o viata langa tine,pentru tine..(aşa a început povestea noastră..nimeni nu se aştepta..nici nu puteam să ne imaginăm..povestind.. îmi aduc bine aminte ..) Questa lettera nasce dalla voglia di dirti tante cose… sentivo in ogni modo il bisogno di dirti quello che penso, ho riflettuto molto su cosa e quanto scriverti, non voglio che questa sia una lettera come tante altre, voglio che sia diversa, ma soprattutto vera.Dimenticavo, mentre ti scrivo ho una canzone in ascolto che mi tiene compagnia(mă înterb oare era melodia noastră) ho ancora in mente quando ti ho fatto quel sguardo, eravamo così teneri... ma io anche molto imbarazzato.Per me sei la cosa più bella che in questi anni mi sia mai capitata, lo dico sinceramente, nella mia vita ci sono stati dei momenti felici con ragazze a cui volevo bene,
con te è tutto diverso.
.. sono in balia del sentimento che provo per te...è talmente forte che domina la mente, e m’impedisce di pensare ad altro...solo tu ho nei pensieri in ogni istante, ma lo sai che ho la tua foto, nello sfondo del telefonino, nello sfondo del portatile e anche nel pc dell'ufficio... mi manca solo di stamparla e fare un quadretto.
Vorrei poterti dimostrare di più quanto ti desidero! In questo momento te sei tutto per me.. e come se la mia vita dipendesse solo da te!.. e questo io lo chiamerei amore.... solo i miei occhi che osservano i tuoi possono farti comprendere la profondità e la purezza di tutto questo.Ricordo ogni secondo passato con te, ogni tuo respiro, il tuo pensiero mi fa vivere, vorrei averti sempre con me, ma neanche l'eternità basterebbe per dirti tutto quello che ho provato durante i nostri incontri e le notte passata insiemeHo voglia di rivederti, lo so che è dura creare una storia tra noi due, ma io pur di averti farei di tutto.. anche per un'ora
(..mi.ai spus..pt o oră..la prima ceartă), mi basterebbe abbracciarti e sentirti ancora vicino. Ho riletto tutti i tuoi sms, da quello che scrivi si vede che tu hai bisogno di me come io di te, non lasciar perdere questa occasione, il tempo passa e ancora sei giovane per ottenere altre cose dalla vita, non fraintendere, non ti sto chiedendo cose assurde, ma non possiamo non vederci e credo che se lo vuoi di cuore tutto è possibile quando c'è di mezzo il sentimento.Ci siamo conosciuti così per curiosità..(simplă întâmplare..), ma forse il destino aveva già scritto che io e te ci saremmo dovuti incontrare e che a poco a poco ci saremmo piaciuti intensamente... (cine ar fi crezut..)Questo per me è stato il miglior regalo che la vita potesse offrirmi.Vorrei essere il tuo sogno che si avvera (erau cuvintele mele..pt ca tu erai un vis..), spero un giorno di poterlo esaudire se non l'ho già fatto, mi darò da fare perché questo accada il più presto possibile.Il ottobre 2001..(rectific..2007..) Il destino mi ha fatto conoscere te...(da..destinul..oare el să fie de vină..ce coincidenţă) Ci siamo appena incrociati lungo il percorso della vita ma da quel fugace incontro la tua immagine e il ricordo dei pochi momenti passati insieme sono impressi nella mia mente in modo indelebile....non so che ruolo ognuno di noi giocherà nell'esistenza dell'altro ma sono sicuro che, qualunque cosa accada, nel libro della mia vita alcune pagine porteranno il tuo nome....(era frumos să pui numele meu)
Dimenticavo.... mi sono messo a piangere, non sono riuscito a trattenermi, l'emozione che ho provato a scriverti questa lettera è stata troppo grande.(m.ai lasat să.ti sărut lacrimile la plecare..le păstrez pe buzele mele..) .. eccomi ancora.. (preferatul meu) Mio dolce amore..
ormai ti ho detto quasi tutto, ma continuo ad avere il desiderio di scriverti, magari in alcuni casi potrò esserti ripetitivo ma quello che provo per te è talmente forte che non riesco a fare a meno di scrivertelo ancora.Mio dolce amore...non importa se questa lettera sarà la più bella, l'importante e che tu la legga perché sono le mie paroleSarebbe inutile spiegarti quanto ci tengo a te perché nessuna parola potrebbe farlo e sarebbe altrettanto inutile dirti che non riuscirei più a stare senza di te, come la mia vita sarebbe vuota e triste.... vorrei soltanto spiegarti che te per me non sei una qualunque...vorrei che ricordassi sempre queste parole.... ma soprattutto che non ti dimenticherai mai di me perché te sarai in me per sempre..
(rămas bun la plecarea mea..)Ci pensi, poco più di otto mesi fa eravamo due persone completamente sconosciute, e adesso... in te mi sto perdendo, amore mio, da quando sei entrata a far parte del mio mondo, nulla e più uguale, sento sempre una voce che parte dal mio cuore e mi parla di te, e alla mattina alzandomi, quando mi guardo allo specchio, oltre al mio vedo anche io tuo viso.Rivivo ogni attimo dell'ultimo incontro e prego affinché nel mio destino ce ne siano tanti altri come quello, vorrei ancora dormire accanto a te, osservare il tuo viso angelico mentre riposi.... davanti alle cose belle non si fanno commenti, è per questo rimanevo a guardarti in silenzio e accarezzarti.Avrei voluto svegliarti ogni giorno con delicate carezze, e cogliere poi il tuo primo sguardo assonnato del mattino, e avrei voluto trovare i tuoi capelli e la tua pelle tra le mie mani… Ogni cosa mi manca di te… Perché di te ogni cosa mi seduce e m'affascina….Ogni giorno che vivo è speciale perché ci sei anche tu nei miei pensieri… ormai mi sei entrata nell’anima, non c’è ora, non c’è giorno che io non ti desideri… ho bisogno di te, ho voglia di baciarti, ho voglia di fare l'amore con te, vorrei sentire le tue mani, la tua bocca su di me fino a mozzarmi il fiato, sino a “morire” di te.Che destino il mio, non pensavo che ci si potesse innamorare così di botto senza avere il tempo di ragionare… ma l’amore non sente ragione ed io mi trovo qui… perso di te.
Come si fa a dimenticarti? Non voglio dimenticarti…perché amarti mi fa sentire vivo, amare per me è vivere... preferisco soffrire piuttosto che rinunciare, preferisco rischiare piuttosto che non amare…(??de ce??oare de ce??) In questo momento mi aiuto con le illusioni e vivo d’emozioni che tu mi stati dando, è molto dura, perché mi manca il contatto fisico, spero un giorno di aver la possibilità di esprimere un desiderio ma non chiederò di diventarel'uomo più ricco e bello del mondo ma chiederò solo di averti accanto.Se dovrò ti amerò in silenzio, dentro il mio cuore, e credimi ti sto amando tanto da sentirti sempre accanto a me… nell’anima... ma muoio dentro col desiderio di vederti..Quante volte te l'ho detto che mi manchi? Tante..lo so, ho capito che l'importanza di una persona non si valuta per lo spazio che occupa, ma dal vuoto che lascia quando non c'è.... Dio, ho ancora tanta tenerezza e dolcezza da donarti... non immagini quanta.Continuo a pensare alla splendida notte passata insieme, ma mi chiedo perché i momenti più belli, più dolci, quelli che non vorresti finissero mai, sono sempre quelli che scorrono più velocemente, quella notte mi è sembrata volata troppo in fretta..... mi viene il rammarico che avrei potuto fare di più... sicuramente ti avrei lasciato dormire di meno, ma è stato bellissimo avere accanto il tuo corpicino appoggiato al mioTi adoro amore mio grandissimo, ma mi manchi... mi manchi immensamente… da morire..Ti aspetto amore.. sarò lì ad aspettarti..Mi manchi amore..la donna e capace di soffrire in silenzio sperando che tutto possa cambiare..e crede..crede..crede... fino alla fine che tutto si risolverà... (gândind la mine nu.i aşa??)Quanto siete meravigliose!!!!!... Non trovare l'amore mi rende triste..
e divento ancora più triste quando vedo creature come voi soffrire...perché amate troppo chi vi usa per i loro comodi e poi vi ripone come foste delle bambole..Concludo con una dedica a tutte le donne che hanno sofferto e soffrono per amore..Quando l'amore c'è ti viene voglia di volare,e il tempo che trascorri insieme non ti basta quasi mai..Quando l'amore c'è esci di meno con gli amici e cerchi angoli di pace per nasconderti con lei..Quando l'amore non c'è non hai più voglia di parole,
e resti solo ad ascoltare un dolore che non vuoi..Quando l'amore non c'è ti senti piatto come se fosse caduto il mondo su di te..Ma se l'amore c'è o non c'è in ogni caso è un'emozione.... lasciala crescere con te..Cel mai rau lucru pe care ti-l poate face cineva este sa te faca sa crezi ca poti avea aripi, ca poti zbura. Si atunci incepi sa visezi, vise pe care ti le hraneste. Si-apoi, deodata, fara nici un motiv aparent iti frange aripile si te izbesti de pamant,de realitate. Ciudat e ca nu stii daca acum visezi, daca acum e doar un cosmar din care te vei trezi, sau daca atunci aveai un vis frumos. Cert este ca adevaratul zbor se afla undeva intre aceste doua visari.Si incepi sa speri ca , poate, inca mai ai aripi.Ca nu le-ai pierdut definitiv. Si-ncepi sa ratacesti,sa iti cauti aripile pierdute, neavand siguranta ca vrei sa le mai gasesti. Poate, atunci, iarasi are sa ti le franga cineva. Se spune ca drumul e mai frumos decat posibilul loc in care ai ajunge. Atunci sa fie oare mai frumoasa cautarea insasi decat zborul in sine? Tind sa cred ca nu. Si, de fapt, ce inseamna, in ultima instanta acest zbor? Cred ca mai mult credinta, decat speranta intr-un vis. Dar e posibil sa crezi intr-un vis? e posibil sa crezi in ceva ce nu exista? Inseamna atunci, oare, ca visul se ridica la rang de realitate? Si-abia acum realizezi ca e totusi doar un vis. Si-acesta e momentul in care aripile dispar…Uneori poti zbura si fara aripi. Zbor ce nu dureaza decat o clipa, zbor ce nu te inalta, ci zbor care te doboara. E asemeni unei caderi de pe o cladire foarte inalta. Tot zbor este si acesta, insa unul spre un pamant de care te vei zdrobi. Atunci, zborul acesta este absurd.Si visul in sine este fara sens. Dar, de ce caut eu un sens visului? Am eu, oare, nevoie de o certitudine ca sa pot visa? O speranta nu-i destul? Se pare ca nu. Sau poate ca nu mai exista nici o speranta a pierit, poate, demult.Insa, in drum spre naruirea ei, incerc sa ma agat de urmele abia trasate …hmm… o vad cum se transforma in nisip si mi se scurge printre simturi.Insetat de certitudini, nu ma aleg decat cu aripi frante si cu un graunte de nisip poate,cine stie,candva,acest graunte de nisip va rodi si vor inflori alte fire de nisip..non volevo piangere davanti a te... non volevo farti soffrire....non era mia intenzione... forse non dovevo lasciarmi andare troppo con il sentimento, mi spiace che hai il cuore triste, io ti voglio molto bene e te lo vorrò per sempre... comunque credo che sia bello quello che è successo tra noi due, non è stata la semplice conoscenza e la probabile amicizia poi svanita nel nulla, io sono felice, credimi, Non so se sia il caso di parlarti ancora dei miei sentimenti... adesso io mi trovo a fantasticare, a immaginare quanto sarebbe bello riuscire a mettere in piedi i progetti che ci siamo detti e insieme... Il tuo sguardo, il tuo viso mi sfilano in mente. Mio Dio! Non potrei mai dimenticarlo... amore, dimmi come potrei dimenticare le emozioni passate insieme, quei baci, le carezze, l'emozione che mi hai dato.. quando una donna arriva a fare quello che hai fatto tu, è impossibile non innamorarsi.....Credo che mi sia lasciato andare troppo con i sogni, ... come un ragazzino penso di essere pieno di sentimenti e di ciò non mi pento, io amo la vita e con essa tutto ciò che mi circonda, ma soprattutto amo te. Capisco la situazione in cui ti trovi e non aver paura, io voglio solo il tuo bene, comunque una vita sola non mi basterebbe per dimenticare la nostra "storia" che è qualcosa di prezioso e che conserverò nel mio cuore... però bello come è nato questo sentimento.. credo quello più sincero della mia vita. Adesso ho paura che non posso amare nessun altro dopo di te, perché tu sei una persona particolare, unica, dopo te tutti mi sembrano un po' ridicoli. Ti avevo scritto che preferisco soffrire piuttosto che rinunciare, sono sempre di quest’idea, ma mi dispiace soffrirai anche tu......Non voglio rovinare tutto, voglio continuare a sentirti e tenerci compagnia come abbiamo fatto dall'inizio.. la nostra storia deve continuare.. credo che non riusciremo mai a dividerci... ci vogliamo troppo bene... comunque tu sarai sempre nella mia anima, nei miei pensieri, nel mio cuore, sei la cosa più bella nella mia vita e da te vorrei solo una cosa: non dimenticare il nostro "amore", Solo quello chiedo da te: non dimenticarmi!!!Tu per me sei sempre una persona speciale, così come per te io sarò sempre una persona speciale, e sempre tu mi vorrai bene anche quando avrai ottanta anni ed a mala pena ti ricorderai di me..Ti amerò per sempre!Tu ai fost si vei fi iubirea mea. Din clipa-n care te-am vazut mi-am spus ca tu esti cea pe care o asteptam de mult timp. Am facut tot posibilul sa ajung la inima ta dar.. se pare ca tu nu m-ai lasat cel putin la inceput. Atunci in mintea mea totul era confuz “Oare chiar iubeam ?”, dar oare ce inseamna sa iubesti ? Era oare acel sentiment care te facea sa te simti parca tu conduci intreaga lume, cred ca asta e pentru ca pentru prima data in viata ma simt in al noualea cer dragostea mea, Te Iubesc.Din clipa-n care te-am vazut atat de mult mi-ai placut, ochii tai m-au chemat. Te iubesc, esti viata mea !” Putem spune adio unei zile, unei persoane, atator si atator lucruri… dar, iubirii, odata aparuta… nu-i voi spune niciodata adio… pentru ca e vesnica si fiecare avem nevoie de ea. Pentru mine esti cel mai frumos vis. Atunci cand mi-ai scris pentru prima data ceea ce simti pentru mine am simtit ca m-am nascut din nou si traiesc intr-o lume de vis si e atat de frumos. Am nevoie de tine! Am nevoie de cuvintele tale! Am nevoie de vocea ta! Am devenit dependent de tine..(şti era 25 octombrie..iubirea mea as vrea sa ajungi sa ma cunosti atat de bine incat sa ma faci sa capat incredere in tine..sa pot sa.mi deschid sufletul in fata ta iar,tu sa.l citesti ca pe o carte deschisa,sa poti sa ajungi sa ma cunosti sa vezi ce vreau..si eu la randul meu sa gasesc in tine puterea de a merge mai departe,,caci sunt momente cand ma simt atat de neputincioasa atat de singura si imi este asa de greu ..greu de explicat in cuvinte...ma simt de parca as fi la rascruce, viata mea e un drum deschis dar am nevoie de harta sa nu gresesc drumul si sa nu ma ratacesc,nu vreau sa ma trezesc singura intr.o pustietate a durerii..si sa cred ca totul e doar un cosmar..eu vreau ca tu sa fi cel care ma pune in valoare, care imi da putere sa visez cu ochii deschisi,sa ma faci sa imi doresc..lucruri marunte dar. bogate spiritual..lucruri care m.ar face fericita..atunci cand ai fi langa mine..cand te.as saruta..si te.as atinge..atunci cand m.as bucura de tine,sa ma faci sa cred in mine si sa gasesc putere de a recunoaste ceea ce e bine pt noi si sa fim fericiti dar e asa de greu ca mereu imi vin din urma intrebarile si gandurile ce ma chinuie..zilnik si temerile mele...de ce oare nu pot fi nepasatoare??? de ce nu sunt altfel..oare e bine ca sunt asa ..???!!doamne cum sa fac sa traiesc frumos,fiecare gand de dragoste ce zboara catre tine neincetat de cand te.am cunoscut..cand tu esti atat de departe si greu de atins..si ma intreb unde ratacesti jumatatea mea??..cand o sa fi langa mine..oare timpul ma va pune sa mai alerg mult dupa el.. mai am mult de asteptat ..cica cu rabdarea treci marea dar care. mare ca parca marea mea e un desert al gandurilor si al asteptarilor si imi este enorm de greu fara tine pui..si ma simt singura.. apoi 27..Am comis o crima frumoasa,iubitule..am indraznit sa sfidez ratiunea si sa ma las prada unei iuubiri ca un fum si ..in aceste momente tu esti infinitul meu magic.As dori ca in viata ta sa fiu ca o ploaie de vara care te racoreste dar si te infierbanta..Te caut..sau mai bine zis te cautam..te cautam in fulgii de zapada spulberati de vant..te cautam in lumina soarelui de octombrie..in luciul infinit al liniei orizontului..te.am cautat chiar si in glasul unei vrabiute ratacite,dar nu te.am gasit..Acum nu fac altceva decat sa te vad in fiecare ciob de oglinda,sa.ti zambesc in fiecare gand ce zboara spre tine si, sa tresar de fiecare data cand imi amintesc de vocea ta calda dar si de imbratisarile si sarutarile imaginare ce mi.au trecut de nenumarate ori prin minte..Acum nu fac altceva decat sa regret fiecare minut care ne desparte si imi este groaza sa ma gandesc la timpul enorm si totusi parca atat de putin de neinsemnat care ne desparte..Pt putin timp uita ca tu esti venit ca sa pleci dar totusi putinul timp in care am fost impreuna a fost de vis..esti visul meu..TE IUBESC cum nu am mai iubit pe nimenea,sentimentul ce.l simt pt tine este cu totul special..cu toate ca tu nu ai idee de toate aceste lucruri.Acum in aceste momente inima mea simte un gol imens...``Ii lipsesti``..Ii lipseste chiar si sonoru zambetul tau,caldura buzelor tale..neatinse..totul..nimic nu ma incalzeste in aceste clipe decat amintirea frumoasa de vis traita alaturi de tine pe net..Daca as vrea sa iti scriu ceea ce simt pt tine n.as face decat sa o iau pe ocolite..daca as vrea sa scriu ceea ce.mi place la tine nu m.as m.ai opri pt ca imi plac atatea la tine..numai la tine..acum daca as dori sa.ti spun ceea ce simt pt tine mi.ar lipsi cuvintele.. Daca as sta sa ma gandesc la clipele fericite pline de visare alaturi de tine nu m.as mai opri..dar in momentul de fata timpul este blestemat atat pt mine cat si pt tine..caci ne desparte..dar o sa vina o vreme cand si acest blestem se va rupe..si atunci poate vom cunoaste fericirea..daca nu pe deplin..macar cea de moment..te iubesc.. si te vreau langa mine..in visul meu....dar primul mail a fost in 23..SINGURATATE IN DOI..Cand anume iti dai seama ca 90% din ceea ce esti tu nu mai traieste langa partenerul tau, ci in alte locuri din viata ta?
Sau cand iti dai seama ca ceea ce tu spui nu mai are nicio valoare si nicio semnificatie pentru el? Lucrurile pe care le faceti impreuna se imputineaza treptat cu fiecare clipa care trece si, incet-incet, esti constienta ca nu iti mai faci planuri de viitor ca nu mai esti sigura ca mai ai cu cine.
Incepi astfel sa traiesti intr-un prezent care nu mai este legat de viitor, este doar un prezent in sine. Fara sperante si visele unui cuplu. Cuplul care a fost se dezintegreaza.
Traiesti doar cu o certitudine: tu acum esti doar tu, fara sa mai fii impreuna cu el. El ramane in umbra, dezlegat de tine.Ce poti face pentru a reinnoda o relatie care, dupa cum o simti intr-un mod foarte acut, poate avea un sfarsit palpabil? Inainte visai sa il vezi imbatranind frumos alaturi de un NOI posibil, acum speri doar sa iti simta, macar o data, iubirea cu care il inconjori. Este ca o aura invizibila pe care el nu o mai simte ca o are. Nu-l mai poate atinge. Acesta este singuratatea mea in 2. Singuratate pe care o accept, dar nu reusesc sa ma resemnez cu ea. Este un moment in viata. Stiu ca toate au un inceput si un sfarsit. Nu stiu daca aceasta este sfarsitul. Simt numai ca intoarcerea catre o singuratate in 1 este mereu mai suprotabila decat cea in 2. Si oricum, am o mie de variante pentru a-mi umple singuratatea in 1: carti, muzica, filme, prieteni!...poate chiar tu..)
Crede-ma, esti pentru mine cel mai pretios lucru si nu cred ca dragostea ce o simt pentru tine se va stinge vreodata.” !!!”
“Poate ca ochii mei nu au luminat indeajuns zarea ta, poate ca zambetul meu senin nu a inseninat indeajuns fata ta, poate ca am fost doar un strop din roua diminetii, care a cazut in fantana vietii tale, poate ca am fost doar o stea, in inaltul cerului inimii tale, dar poate ca TE-AM IUBIT, si TE IUBESC !!!”Ciao amore, stasera mi sento proprio come quella frase della canzone di Pino Daniele:
"Ho un maledetto bisogno di te" ... Ho una voglia di vederti..... ma tu quanta voglia hai di vedermi? Tutta colpa di questa distanza che non possiamo stare un po’ insieme e condividere tutto quello che fanno due persone che si vogliono bene, ma possiamo solo sentirci per telefono e sms... mi manchi così tanto che vorrei tirarti fuori dai miei sogni per abbracciarti davvero!!!Se chiudo gli occhi e cerco di immaginare la cosa più bella che abbia mai visto, vedo te che mi sorridi..... sei una creatura meravigliosa….(prea mari coincidenţe..sms-uri ciudate..gânduri aiurite..iar vise rătacite..mii de întrebări fără răspunsuri) Poi ti dirò, io la troverei bella una storia intrigante, fatta di incontri nascosti... dai scherzo... non voglio perderti e non voglio crearti problemi.... certo... il mio desiderio e quello di non passare il resto della nostra vita senza rivederti.. il nostro rapporto è troppo bello per essere vissuto solo virtualmente, ma credo che l'occasione arriverà sicuramente... non credo di essere stato uno di passaggio da non volerlo rivedere più...abbiamo fatto tutto quello che c'era da fare: abbiamo fatto l'amore.. abbiamo pianto... abbiamo anche riso... io ti adoro troppo... ti adoro dal profondo del mio cuore... ti adoro per quello che sei... ti adoro amore mio...Ogni giorno ripenso alle nostre chiacchierate, alle nostre telefonate... con te sono riuscito ad aprirmi tranquillamente... essere me stesso... per me è stata un’esperienza bellissima, diversa.... credo che tu non troverai mai nessuno che ti possa amare più di me.... almeno nelle circostanze in cui ci siamo incrociati.. è che possa darti quello che hai apprezzato fin dall'inizio..... lettere, pagina dedica in internet, serenate video.... ma la cosa più importante la dolcezza... ti voglio bene... tantoAppena ti ho conosciuto credevo che nascesse solo una semplice amicizia, poi ho pensato ha una semplice storia...ora però ho scoperto che sei importante per me.... ti sembrerà esagerato se mi sono innamorato di te.. L'amore è un sentimento stupendo ma ti fa anche soffrire.. Ogni sera... anzi ogni notte prima di coricarmi bacio sempre il display del telefonino... anche tu l'hai fatto? Non puoi immaginare quanto mi manchi....
ho immaginato tante di quelle cose con te...Mi manchi...AmoreMi mancano i TUOI baci...Mi mancano le tue carezze...Mi manca il tuo sorriso..Mi mancano le tue coccole...Mi mancano i tuoi occhi..Mi manca la tua bocca...Mi manca il tuo corpo vicino al mio..Mi manca averti accanto mentre dormo e svegliarmi con i tuoi baci...Mi manca quando mi accarezzavi il viso..Mi manca tutto di te!Ma soprattutto tutto questo mi manca donarlo anche a te.... perché amare è donare e una virtu che parte dal cuore.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu