marți

În dragoste, a iubi înseamnă de multe ori a întelege..

… Acum un an aproape.., mă tânguiam cerului meu roşu.. mi.e dor de mine şi, m.ascund, scăldată.n ploi de amintiri … ca o laşă …. sunt tare departe de mine, nu prea am de ales, deseori îmi regăsesc zâmbetul izvorât din craterul lacrimilor secate.. eu iubesc altfel, iubesc în felul meu, ... şi pentru mine surprinzător de neînţeles, nu că ar fii ceva de înţeles neapărat, dar, daca e să fie, nu cred că aş reuşi să răspund suficient de suficient încât să împac pe toată lumea şi, să mă simt la rându.mi împlinită …mă alint niţel în răcoarea fanteziilor, şi ce dacă sunt la graniţa dintre real şi ireal, sunt ale mele, n.am destulă încrâncenare să mă ruşinez, vreau eu.., am dreptul să fiu eu.., fărâma aceea de RosU aprins care.mi înmugureşte zâmbetul în ploi de amintiri.. şti totuşi la ce mă gandesc acum.. de vorbă cu mine.. cadou pentru tine o bomboană ..roşie.. aşa a început.. mai ţi minte.. eu nu pot uita.. dulceaţa ta amară.. şi când mă gândesc că ce frumos era sentimentul iubirii.. mă făcea să îmi doresc să trăiesc doar ca să îţi simt inima cum bate.. m.am pierdut în acele braţe larg deschise.. de ce mi.ai dezmierdat sufletul şi gândurile cu acele dulci cuvinte.. m.am topit şi inima mea a alunecat pe o altă pantă... octombrie.. doar o jumatate de inimă..

să nu uiţi...
dragostea e ca un zâmbet
niciodată n.are valoare
dacă nu o dăruieşti..
tu în mintea mea eşti ca un simplu gând,
o imagine,
un cuvânt,
o privire întro fotografie îmi aduce aminte de fiinţa ta ..
eşti o rază de soare
într.o zi de dimineaţă uitată..
totuşi luminoasă şi.nsorită
ca amintirea ta
din inima şi mintea mea..

Un comentariu:

  1. Frumos , foarte frumos si nimeni nu iti poate lua acest vis ireal,real cum ii spui adesea.
    Ai asternut incredere, speranta iar amintirile sunt cele mai frumoase pe care le ai.
    Sa Iubesti Si Sa Speri .
    Cu Respect CostynDek

    RăspundețiȘtergere