marți


Dacă aş fi avut câte o bucăţică din tine, de fiecare dată când am adormit cu tine în gând, acum te.aş fi avut lângă mine… Aş vrea acum să mă trezesc cu un sărut, cu tine, să.ţi spun că te iubesc, să mă atingi, să nu conteze nimeni altcineva în afară de noi. Te iubesc!!! Eşti prima dragoste nebună ce suflet l.ai luat… mi.ai luat şi sufletul cu tine când te iubeam cu adevărat! Mă trezesc cu gândul la tine… mă gândesc toată ziua la tine… adorm cu tine în gând… te visez… dar tot îmi e dor de tine… Oare de ce? Dacă aş mai avea dreptul la o singură gură de aer mi.aş ţine respiraţia până ajung la tine să îţi spun că te iubesc… chiar cu riscul de a muri… Tu reprezinţi frumosul, blândeţea şi gingăşia din viaţa mea. Fără tine viaţa mea ar fi cenuşie, dar cu tine… e vie dulce şi colorată. Mă rog numai la un lucru, să pot şterge o singură zi, un moment în care va trebui să mă uit în ochi tăi pentru ultima dată şi să.ţi spun Adio… ca pe o lacrimă… În fiecare zi lipsa ta pentru mine este un chin şi nu.mi doresc decât să te am din nou lângă mine. Te rog întoarce.te şi rămâi cu mine… TE IUBESC!!! Aş vrea să fiu o pernă moale ca un fulg, să dormi cu mine.n braţe şi să nu mă laşi chiar daca eu… aş încerca să fug.. Durerea ce o port, nu pot s-o mai suport, în lacrimi mă topesc în lacrimi mă trezesc… de ce oare TE IUBESC ? Inima mea e ca un templu… intri te rogi şi dacă meriţi rămâi! Tu niciodată nu ai intrat, nu te.ai rugat şi totuşi ai rămas… Sunt departe de tine şi.ţi duc dorul. Clipele până la revedere îmi par nesfârşite şi doar amintirile noastre îmi mai înalţă sufletul către lumea fanteziei! Ai grijă de zâmbetul tău, de buzele tale, de sufletul meu… Ai grijă de inima mea… Ai grijă de noi şi de dragostea noastră…nu mă uita..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu