duminică


Te urăsc pentru că destinul a lucrat pentru a te întâlni într.un moment de nelinişte din viaţa mea ….. te urăsc pentru că m.ai cucerit cu blândeţea, cu calmitatea şi liniştea pe care o transmiteai în jur..
Te urăsc pentru că nu te.ai dat înapoi când am visat să te cunosc în profunzime, te urăsc că ai intrat în jocul meu şi ai jucat mai bine ca mine, te urăsc că mi.ai dat şansa să te ating, te urăsc că ai făcut din visul meu realitate, te urăsc că mi.ai adus la viaţă trăiri pe care le credeam de mult uitate şi m.ai făcut să.mi pierd minţile în preajma ta, te urăsc pentru toate gândurile şi aşteptările în nelinişte, te urăsc pentru fiecare tresărire la auzul telefonului şi pentru fiecare mesaj nou. Te urăsc pentru toate acele sentimente care mi.au inundat sufletul şi apoi mi l.au distrus, te urăsc pentru tandreţea şi şarmul care m.au cucerit, te urăsc pentru îmbrăţişările tandre şi sărutările pasionale ce mi le.ai dăruit în prima noapte de iubire…

Te urăsc pentru clipa de despărţire şi durerea ce a urmat, te urăsc pentru fiecare lacrimă căzută în nopţile târzii şi pentru fiecare nelinişte continuă, te urăsc ca mi.ai furat gândurile şi m.ai făcut să uit de scopul în viaţă, te urăsc pentru ca nu.mi doresc nimic altceva decât să ştiu că eşti acolo şi te gândeşti la mine, te urăsc pentru că nu ştii dacă destinul ne va mai aduce vreodată împreună, te urăsc pentru că nu ştiu ce simţi, pentru că nu ştiu dacă m.ai uitat sau dacă am contat…… te urăsc pentru speranţele deşarte şi pentru tăcerea ta.

Te urăsc pentru că soarele nu mai luminează ca altădata şi luna pare chiar mai tristă ca mine, iar stelele nu.ţi mai îndeplinesc dorinţele, te urăsc pentru toate lucrurile şi locurile care aduc aminte de tine şi pentru această stare de goliciune care îmi întunecă inima….

Te urăsc pentru că nu pot spune ce simt pentru tine, te urăsc pentru că nu vreau să.ti cer mai mult decât o clipă de nebunie, te urăsc pentru că nu pot spune că …. te iubesc dulceaţa mea amară.. Te urăsc pentru că nu pot să te uit. Te urăsc pentru că mi.ai spus să nu mă îndrăgostesc de tine şi ai făcut totul pentru ca exact asta să se întâmple.Te urăsc pentru că nu a contat că ai fost dulcea mea iubire. Te urăsc pentru ca m.ai minţit privindu.mă în ochi.
Te urăsc pentru că mi.ai dat visuri şi după aceea le.ai luat înapoi.
Te urăsc pentru trecutul în care n.am fost lângă tine .. Te urăsc pentru că ai în sânge trădarea.
Te urăsc si-atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu