vineri

O scrisoare celebră..


Răscolindu.mă, conţinutul scrisorilor tale de dragoste m.au trecut printr-o grea agonie, neştiind cum să le interpretez, în unele locuri îmi păreau în defavoarea mea, în favoarea mea în altele Te implor acum cu toată inima în numele dragostei să.mi dezvălui gândurile şi sufletul tău adevărat ; dorul arzător mă obligă să.ţi cer un răspuns căci sunt de mai bine de un an lovit de boala dragostei neştiind dacă am câstigat sau nu un loc în inima ta, ceea ce m.a împiedicat să te numesc iubita mea căci dacă tu mă iubeşti doar cu o dragoste obişnuită acest nume nu este potrivit pt tine, a iubii un rege înseamnă mult mai mult decât o iubire obişnuită ; dar dacă tu eşti fidelă doar adevărului, loială iubită şi prietenă , şi ca să.mi dăruieşti trupul şi inima ta, care a fost şi va fi servitoarea ta loială, îţi promit nu doar că numele meu se va lega de al tău, dar şi că inima mea să fie la fel, iar tu unica mea iubită, alungându.le din mintea şi afecţiunea mea pe toate înafară de tine, şi să te servesc cu credinţă doar pe tine. Te implor să.mi trimiţi un răspuns final la scrisoarea mea, cât de departe să.ndrăznească visele mele a zbura ? Şi dacă nu doreşti să.mi răspunzi în scris să.mi spui un loc unde.l pot auzi din gura ta, un loc unde am să vin cu inima tremurândă de emoţie. Nu mai vreau să trăiesc cu frica de a te pierde..Scrisoare de dragoste scrisă de mâna celui care vrea de bunăvoie să rămână al tău pentru totdeauna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu