miercuri

visul meu dulce..de vorba cu tine..


...între noi sunt fel de fel de interpretări..mereu îmi aduci aminte..şi mă întreb oare visul are un sens..cum să consider că visul spune ceva despre viitor.. visul prezice ceea ce urmează.. visul meu din miez de noapte.. expresie a inconştientului..raţiunea ta îmi umple timpul şi mintea cu tot felul de lucruri.. alege între ceea ce simţi, între ceea ce eşti, decide ceea ce ai de făcut..unele impulsuri, unele emoţii par a scăpa de sub control..ştiu asta.. oare cum ar fi noaptea .. trăirile tale se pot exprima liber.. ce vis frumos să fiu acum lângă tine.. te rog nu mă lăsa să mă trezesc..nici nu ştiu ce mai e în inima mea..

mă faci să simt dragă domn .. vreau să îţi mulţumesc.. interpretarea unui vis..

Aminteşte-ţi, te rog.. întâmplare - un vis..oare ce spune această idee despre tine?

Joc plăcut!

mă dor ochii că nu te pot vedea

braţele-mi sunt goale pentru că nu te pot îmbrăţişa

buzele-mi sunt reci că nu te pot săruta dar inima mea e aceeaşi..

noapte bună..dragul meu vis..