luni


cuvinte împrăştiate...cuvinte dorite...cuvinte.... cuvinte şi atât vorbe în vânt??

ce ai vrea să auzi mai mult când în cap ai doar vise.....te.am visat aseară ştiai???...eram noi doi...noi doi în ceaţă ...noi doi în lumea asta nebunăde coşmar ...noi doi împărţeam o inimă îngheţată.. jumătate tu, jumătate eu în sufletele noastre...noi doi!!...eu visez la o lume a mea perfectă...dar cum perfecţiune nu există mă trezesc şi îmi dau seama că ea există doar în vise...şi totuşi toţi visează ...de ce tu te uiţi la visul meu aşa ciudat ???...eu vreau ca visul meu sa devină realitate


...eu vreau!!!...

cer prea mult???...cred că am să condimentez realitatea mea cu un pic de voinţă ca sa pot să fac visul real!...habar n.ai cîte aş fi capabilă să schimb la mine doar ca să te am pe tine...ce eşti tu???...tu eşti visul meu...dar vreau să devi viaţa mea...ce este viaţa mea??...realitatea!!!...deci ce vreau?
...visele trăiesc până în zori...vreau deocamdată să visez ...mai lasă.mă să dorm un pic...îmi place visul meu ...iubesc visul...visul meu eşti tu...nu mă trezi fac acum în noaptea asta un plan pentru a fi mai bună...în noaptea asta vreau să dorm şi atunci când mă voi trezi tu să fi aici...

şi...să îmi spui că nu visez...
...visul meu...

visul meu eşti tu, trebuie să recunosc!...nu mă trezi te rog...vreau încă câteva clipe de vise...hai vreau să mă joc cu tine în visul meu...vreau să ningă...flugii să fie calzi...vreau să fie soare... soarele să fie roşu... vreau...vreau ca tu să fi aici să opreşti timpul..


vreau ...

vreau ca tu să fi visul...vreau ca tu să fi tu... aşa cum mi.am dorit să te cunosc.. aşa cum mi.ai dorit să te ating.. vreau ca tu să nu mai fi visul ...vreau ca tu să fii realitatea mea!
...visez în tăcere...aştern gânduri în tăcere...aş vrea să ascult...dar nu înţeleg tăcerea din visul meu...şopteşte.mi visele tale...visează ...trăieşte ...visează prin mine...supină, gândeşte...regretă şi plângi dacă vrei ..doar alungă amarul şi lumea din vis...vreau să rămânem numai noi...vreau să nu mai aud paşi goi ai singurătăţii care acum îmi inundă sufletul...vreau să fii aici vreau să visăm...tu eşti un vis frumos...eu sunt un zâmbet în spatele căruia se ascunde o mare de lacrimi...vreau să zâmbeşti iar în spatele zâmbetului tău să se ascundă fericit visul meu...trăiesc pentru că iubesc...iubesc pentru că exişti tu...

...visez căci nu te am...

Ps... mă sting uşor... caută.mă şi găseşte.mă..

eu sunt vântul care te poartă pe tine singur unde am vrut să fim împreună...

eu sunt aici, în altă lume tu unde eşti...

caută.mă şi găşete.mă acolo unde crezi tu că m.ai lăsat în urmă...

nu mă uita..

..eu am încercat să fiu ceva pentru tine...

poate că nu am reuşit dar, am încercat...:)

...trăim ne sufocăm ne dăm seama că trăim pentru dulci nimicuri...căutăm nimicul...şi la sfârşit îţi dai sema că ai trăit pentru el degeba...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu