miercuri


















Pentru că e rea şi rece
Pentru că e bună şi mai caldă ca oricine
Pentru că ştie să critice
Pentru că ştie să alinte
Pentru că nu spune vorbe multe
Pentru că vorbeşte cu ochii,cu buzele,cu mâinile
Pentru că mi.e dor de ea din clipa cind n.o mai văd
Pentru că am mai multe să.i spun după ce a plecat
Pentru că nu.i scriu deşi ar trebui
Pentru că nu.i pot da altceva decât dragoste
Pentru că e ea...

“Mă văd pe mine în ochii tăi,
Văd adevărul din spatele minciunilor,
Minciunile tale mă vânează,
Văd motivul în ochii tăi,
Care îmi dau raspunsul la întrebarea
“de ce”…
interesante versuri…cum pot discerne adevărul de minciună când totul pare atât de simplu..dar lucrurile se complică atunci când te ataşezi de dulci minciuni…pentru că vrei să le crezi… falsă stare de bine de stabilitate… şi totuşi…vine o zi când adevărul vrea să te trezească din visul de praf…să.ţi lumineze calea spre un nou drum..un drum călăuzit de motivaţia puternică a experienţelor anterioare…de acel conştient “de ce” nu merită să te uiţi înnapoi…
Când renunţi la ceva sau cineva, nu uita mereu să.ţi aduci aminte
“de ce”
….astfel, îţi va fi mai uşor să priveşti adevărul şi minciuna în faţă putând să le diferenţiezi… fi puternic(ă)!!.. fi sincer(ă) cu tine..


Imi fac bagajul de amintiri...
Vezi mai multe video Diverse »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu