luni


nu vreau
să mai am aşteptări
de la cei
dragi mie..
de ce??..
simplu..
nu mai vreau să am parte de dezamăgiri.. aşa că o să renunţ să.mi mai fac planuri.. o să încerc să nu mai visez la anumite planuri.. şi o să învăţ ceva: "de trecut numai de bine".
la ce mi.ar folosi resentimentele, cel mai bine e să.mi trăiesc frumos prezentul .. de ce să.mi otrăvesc sufletul cu fapte din trecut, care ar trebui să nu mai aibe nici o valaore.. ştiu că se spune că răzbunarea ar fi tare dulce, dar e mult mai simplu să cedez eu prima... de ce să.mi rispiesc energia inutil.. nu ştiu ce se întâmplă cu mine dar în seara asta sunt al naibii de pacifistă. cei drept niciodată nu mi.a plăcut să intru în polemici inutile şi de aceea mi.am făcut un obicei din a renunţa extrem de uşor chiar şi la un lucru la care ţin foarte mult. nu mai vreau să lupt pentru nimic. nu mă mai interesează să dau dintr.un eşec în altul şi cu atât mai puţin să mă zbat pentru ceva care, dacă mă gândesc mai bine, poate nici nu merită.. cele mai minunate lucruri din viaţa mea au venit de la sine..cele mai minunate clipe le.am trăit pentru că aşa a fost să fie şi nicidecum pentru că le.am plănuit. lucrurile minunate vin atunci când te aştepţi mai puţin... şi tocmai în asta constă frumuseţea vieţii. nu îţi poţi forţa norocul pentru că dacă nu este să fie.... nu este ... şi gata!! indiferent de ce ai face tu. dragoste cu sila nu se poate chiar dacă se spune că în dragoste şi în război nu trebuie să te ghidezi după reguli.. tot timpul m.a învăţat să iert şi am învăţat atât de bine să trec cu vederea încât acum am ajuns să nu mă mai intereseze nici măcar faptele cu adevărat grave.... nu mă mai interesează ce fac cei din jurul meu şi de aceea nici măcar nu mă mai deranjează ce vorbesc la adresa mea.. nu mai vreau să ştiu decât că.. viaţa în esenţă este extrem de simplă... noi suntem cei care o complicăm :)


Ps..Nu întoteauna trebuie să întoarcem pagina, uneori trebuie să o rupem ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu