marți

Astăzi ai trecut pe la uşa inimii mele..



..mă gândesc.. clipă de clipă ..şi te întreb .. mă întreb de ce ne pierdem printre cuvinte.. reci calde.. născute ..trăite.. pierdute în suflet..
..cum aş putea crede în cuvintele tale dacă mă pierd în motive..
crezi în decizile mele fără să te îndoieşti de ele... doar pentru că ..te iubesc
Speranţă.. atât mi.a rămas de la tine..
Încerc să ascult al tău glas, pierdut în timp şi departe de mine…e greu să ajung la inima ta..
.. gîndind la tine fac mărturisiri..
E greu să te uit..
dezamăgirea are gust amar... ...lipseşte iubirea...acea iubire... dar am să stau să o aştept sau cine ştie poate va trebui să o caut....
de nu...am să învăţ să renunţ... când am să simt că am sufletul gol de iubire...
ajută.mă.. învaţă.mă.. cum să mă ascund de iubire..
să te mai caut…
să te aştept…




Un comentariu: