luni


iar mintea mea stă ascunsă între dorinţe şi amăgiri, şi totuşi sufletul respiră iubire..
soarele îmi spune să aştept, dar oare cât de mult ..
caut şi caut o clipă în amintiri să mă bucur de ea.. parcă ieri era aici..
acum suntem înconjuraţi de o tăcere spartă în două..
eu aici şi tu acolo..
..la mine ..
tu mereu apari ca prin vis..şi te întreb.. tu mai visezi la dragostea noastră.. sau ai uitat de mine..
mă atinge un gând rece , presărat cu lacrimi ce ard pe obrazul meu.. nu mai am puterea să gândesc că ai mai putea avea îndrăzneala să.mi mângâi buzele arse de atâta dor..
clipele noastre.. viaţă în amintirile mele
..nimeni nu mă va putea înţelege..nimeni nu mă va cunoaşte până în adâncuri..nimeni nu mi le poate fura şi nimic nu mă va face să le uit ..sunt prea frumoase şi delicate pentru a le explica cu fraze banale la alţii
..sunt "clipele noastre"
ce au ştiut să ne lase singuri....şi împreună!!!
o lacrimă se scurge lin pe obrazul meu, una, două.. parcă plouă mereu din luna lui martie..
dar chiar şi aşa un lucru ştiu sigur, că pe cerul vieţii mele, soarele eşti tu!..şi atunci cândştiu că te gândeşti la mine eu zâmbesc şi voi zâmbi ..chiar dacă lacrima îmi va săruta obrazul ..
mereu am alergat prin viaţă.. simţeam că ceva din mine lipseşte.. am căutat, am căutat şi în cele din urmă te.am găsit..pe tine, raza mea de soare ..suflet perche..
şi am ştiut din prima clipă când te.am văzut.. când te.am atins.. că timpul se va opri pentru mine să te pot păstra.. chiar dacă am doar o jumătate din inimă.. eu mă simt întregită...şi totuşi
Oare cine sunt eu.. Cine eşti tu..
.. ce suntem noi în lumea tăcerii…


3 comentarii:

  1. Iti doresc cariera de succes..iti doresc fericirea ideilor,emotia ratiunii,triunful intelegerii,
    iti mai doresc fericirea de a face ceea ce ti.ai dori,de a.ti asuma riscul incercarii,daruirii..Iti doresc sanatate si " putere de a visa " ..ai grija de tine..

    RăspundețiȘtergere