marți

..gandesc..


.. ma gandesc la tine..
nu stiu de ce ma gandesc la tine.. inca..

dar asta fac de ceva vreme..
mereu imi tot repet ca ar fi bine sa te dau uitarii..
apoi tot eu sunt cea care se agata de o amintire
.. ramasa disperata ..
in umbra sufletului meu..

sunt zile cand ma gandesc ca nimic din tot ce a fost nu mai poate fi vreodata..
.. ma agat de tot ceea ce simt ..
si iar combat ceea ce gandesc..
crezand ca poate totusi undeva .. a mai ramas o urma de speranta..
daca as putea intoarce timpul.. cum as putea retrai toate momentele cu tine..
cum as putea sa.ti aud din nou glasul ce ma alinta dimineata ..glasul ce imi dadea
curajul sa visez cu ochii deschisi..
glasul tau..
ce ma facea sa sper..
si inca sper...chiar daca nu te aud zilnic.. chiar daca nu esti langa mine..
sa ma alinti de buna dimineata..
daca as avea putin noroc.. as face tot ce mi.ar sta in putere sa reintorc timpul..
sau macar sa.l traiesc..
... clipa de fericire oprita intr.o zi de decembrie pentru mine..
doar pentru mine..

..dar nimic nu mai e la fel..
......de ce......

Tornerai....ti aspetterò...e quando sarai qui mai più ti lascerò...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu