duminică

Sunt lucruri care merita. Sunt oameni care ne fac sa putem. Suntem noi .. cu ganduri si sentimente. Sunt momentele care te fac sa fii si fericit si trist in acelasi timp. Sunt nedumeririle adunate sub aripile gandurilor. Sunt iluzii si deziluzii care ne imbraca si dezbraca fiinta cu o repeziciune uluitoare. Sunt clipele astea in care zambesti tristetea prin toata fiinta. Sunt clipe.. secunde.. minute.. si ore care altereaza totul. Modifica totul.

Momentele ca astea merita totul. Constientizez totul si parca nu`mi vine sa cred. Imi place razboiul asta fatis intre sentiment si realitate. Il ador pentru ca scoate la iveala adevarata Eu. Zambesc catre mine. As vrea sa ma iau de mana si sa ma duc pe malul marii. Sa ma joc cu degetele in apa si sa ascult valurile, pescarusii, nisipul care se muleaza pe talpa mea. Suntem putini astia care ne permitem sa ne lasam cuprinsi de razboaie interioare. Multora le e frica. Frica de necunoscutul din ei. Dar eu ma iubesc si`mi place sa ma descopar in fiecare zi. Mie nu`mi este frica. Eu am incredere. In mine. Uneori in voi.. alteori in tine. Si ma las pe spate in mainile tale.. Daca o sa cad... o sa ma prinzi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu