vineri

..in cautarea ta..

de vorba cu gandurile mele...
e mult mai usor sa vorbesc cu tine..
sti ca tacerea e intodeauna vocea sentimentelor..nu cred ca exista o tacere absoluta..chiar daca taci.. mintea ta vorbeste..si daca incerci sa.ti stapanesti gandurile.. vorbeste inima in locul mintii tale..si ce descoperi.. ca tacerea ta e defapt pacea sufleteasca.. pacea de care avem nevoie.. si o cautam intodeauna..
mi.ar place sa gandesc ca tacerea poate fi asemenea iubirii..
ce frumos ar fi..
dar mereu da nastere durerii, emotiilor
mai putin placute, neincrederii,
nostalgiei..si chiar regretelor de ce nu..

stiai ca tacerea poate crea mai multa durere decat orice cuvant spus..
e in compania ignorantei..
indiferenta te face sa suferi uneori..
mi.ar place sa citesc lumina ochilor tai inntr.o tacere absoluta..
sa ascult bataile inimii tale..sa inteleg tacerea ce te inconjoara..
dar nu vreau sa ma cufund in tacerea ta.. vreau sa te descopar.. sa.mi vorbesti..
ma incanta glasul tau.. imi da o stare de pace ..de visare si siguranta absoluta..
vreau sa.mi povestesti gandurile tale.. sa.mi vorbesti de nesiguranta ta..
sa te descopar asa cum esti tu defapt.. sa.ti aflu dorintele..
iti marturisesc ca acum esti gandul meu..
mi.ar place sa te regasesc in bratele mele, sa ma descoperi
cand inima mea e trista si obosita de atatea ganduri rele,
sa te stiu aproape de mine in orice moment.. sa retraiesc prin tine pasiunea pierduta..
eu iti dau voie sa privesti tacerea in ochii mei..
te voi lua de mana si iti voi arata drumul spre inima mea.. doar cu certitudinea ca esti dispus sa.l parcurgi.. de nu te rog opreste.te in tacerea ta.. nu vreau sa sufar..
si lasa.ma sa ma bucur de un alt gand bun alaturi de tine..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu