duminică

am visat..


am visat cu ochii deschisi o schimbare..am incercat sa zbor in vacanta..
departe de gandurile mele in cautarea schimbarii..
acum nu.ti zic decat
timpul neiertator trece. sunt clipe ce trec pe langa mine, cu o viteza mult prea mare, innebunitoare si ajung intr.un punct cand nu mai stiu cine sunt, nu mai stiu ce vreu, incotro s.o iau si.ncep sa.mi amintesc....totul dispare ca si cum nici nu s.ar fi intamplat...dar amintirea e acolo, in sufletul meu. timpul este cel mai mare dusman al sufletului meu..stiu asta
ma dor cuvintele..mereu m.am pierdut printre ele..m.am jucat cu ele..
si mi le.am facut inamic in povestea vietii mele
acum doar tacerea imi spune ceea ce nu as fi vrut sa aud
ma ranesc cuvintele si gandurile despre tine
de ce nu iau cuvintele ca pe o morfina..sa.mi aline dorul de tine..
iubire.. buzele.mi sunt pecetluite, mainile.mi sunt cu funia mintii legate strans..
si doare iubire...acum doar gandurile imi ucid pasiunea
ma dor tamplele de la atatea ganduri..si soarele ce am vrut sa il privesc ma orbeste..
acum astept noaptea..sa apuna soarele..astept noaptea sa.mi inec gandurile in vise fara aripi..departe de tine..in asteptarea schimbarii..

PS.. multumesc x ca.mi reamintesti amintiri uitate.



Ovidiu Komornic - Mi-e dor de soare
Asculta mai multe audio Vedete

Ovidiu Komornic - Vreau sa zbor
Asculta mai multe audio Vedete

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu