sâmbătă


am visat ..
inca mai visez, nu stiu cand am sa ma intorc sa traiesc ..imi e bine asa..multumita tie..tu persoana cea mai importanta a visurilor mele
macar aici, in visurile mele sper sa nu te ratacesc..si in fond oricum fara tine nici nu stiu ce as putea visa..doar multumita tie noptile mele sunt senine, doar multumita tie zilele mele prind culoare chiar si asa pictate.n somn
ce pot sa fac...asa imi tin mintea ocupata cu tine..plina de ganduri despre tine..si sti de ce.. pentru ca atunci cand nu te am langa mine eu incerc si tot incerc sa te aduc..visand....
gandesc ca esti tot ceea ce vad..esti tot ceea ce simt..si nu e nimic altceva decat un vis,esti visul meu,un vis ce l.am inchis in inima mea
mi se tot spune ca imi port capul in nori..si ce..stiu asta dar ce pot sa fac daca am visat sa pot merge pe nori,sa plutesc cu capul in jos sa privesc un cer plin de culorile iubirii,si sti de ce..pentru ca atunci cand am probat ce poti simti si ce senzatii traiesti..e usor de inteles si placut modul sa te porti astfel..mi.am pierdut dorinta de a ma intoarce cu picioarele pe pamantul rece.
nu stiu ce sa povestesc de visul meu..
iti marturisesc doar ca mereu ma vad scaldata in intunericul amintirilor de umbra ochilor tai senini si calzi..esti cel care m.a facut sa vad orizonturi ce niciodata nu o sa le pot atinge..stiu ca alaturi de tine visul meu nu mai e realitate..
..iarta.ma..

TU..esti doar o alta zi cu aripi sa pot zbura din lumea asta nebuna..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu