duminică

tu sti..esti

..pofta care vine mancand..
mi.am luat o vacanta.. de fapt mi.ai luat o vacanta..si nu numai.. o vacanta departe .. de toate gandurile ce le.am avut pana acum.. o vacanta departe de mine cea de aici.. o vacanta departe de tot ce era rutina pana acum.. mi.am luat si mi.ai luat o vacanta ca sa reinvat sa iubesc.. sa ma redescopar si sa descopar ceea ce vreau de fapt
cu tine in ultimele zile, incep sa imi aduc aminte incet ce imi placea odata, ma reindragostesc de toate lucrurile pe care le iubeam . . . si nu doar de lucruri..
cu tine apare energia de a vrea, de a putea, de a scapa de frica...
de a merge mai departe si.ti multumesc pentru asta..
gandesc ..
sa fiu iarasi demna... asa cum ar trebuie sa fie o sotie, calma si indolenta ca o amanta, sexy ca o femeie, fericita ca toate celelalte cupluri din jurul meu.. daca e posibil, sa ma indragostesc iarasi de calitati, sa nu mai imi sara in ochi defectele, sa tolerez gesturi si comportamente..
stiu ca toate inceputurile sunt magice, gasesti acea fascinatie.. acea stangacie plina de farmec
stiu ca in iubire ratiunea nu isi are locul si mai stiu ca vreau sa traiesc din nou..
intre noi e un "joc" de descoperire reciproca..e nevoie de comunicar si de timp..dar sper sa gasesc alaturi de tine toate raspunsurile de care am nevoie..
iti multumesc ca ai aparut in viata mea..iti multumesc ca imi readuci zambetul pe buze.. ca esti alaturi de mine.. ca ai stiut sa te strecori in sufltul meu sa iti simt prezenta in gandurile mele..
iti multumesc pentru toate acestea si multe altele..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu