sâmbătă

Minte.te ca poate o sa fie mult mai bine maine..

Ti.am spus?
Ca m.ai facut fericita?
Ca mi.ai inseninat zilele?
Ca fiecare dimineata e ca o noua speranta?
Nu ti.am spus?
Imi cer iertare!
Ti.am spus?
Ca m.am indragostit de tine?
Ca iubesc ochii tai mai mult decat pe mine?
Ca imaginea ta este prezenta tot timpul in gandul meu?
Nu ti.am spus?
Imi cer iertare!
Ti.am spus?
Visul ce mi.a incantat sufletul?
Visul de a te strange in brate?
De a ma pierde in bratele tale ca un condamnat la
moarte?
Nu ti.am spus?
Imi cer iertare!
Ti.am spus?
ca te ador asa cum ador soarele si marea?
Ca te doresc langa mine toata viata?
Ca as fi cea mai fericita daca ai fi tatal copiilor
nostri?
Nu ti.am spus?
Imi cer iertare!
Imi cer iertare
Pentru tot ce nu ti.am spus!!!
Iubeste.ma chiar daca am uitat sa.ti spun toate aceste
lucruri!
Dar nu voi uita niciodata sa.ti spun...
Cat as vrea sa..
Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu