sâmbătă

sunt un ingeras.. micut si cumintel..


sunt primul ingeras al lui mami si a lui tati..[[sper]]..ca a lui mami sunt sigur..
cu toate ca am abia 3 zile.. deja sunt cel mai alintat bebel.. sunt foarte cuminte si nu plang decat atunci cand imi este fomica, dorm mai tot timpul..ca inca nu stiu sa fac mare lucru doar sa.mi stramb nasucul cand sunt prea mult pupacit..Bebe FLORENTIN Gabriel ma numesc.. mama vroia JUSTIN.. dar tusa mea.. mi.o zis FLORENTIN si asa am sa raman.. sunt inca mititel, brunetel si cu mult par spre deosebire de tati.. am venit pe lume sanatos la Spitalul Nou SUCEAVA si acum ma chinui cu tzatzica pe care o descopera incet incet! mami se simte bine..pe tati nu l.am vazut inca ..a fost ocupat zilele astea cu sarbatoritul, si a uitat de mine..a uitat sa multumeasca si celor ce i.au transmis felicitari pentru mine!
asadar, va multumesc EU.. voua, celor care i.ati adresat o vorba buna inca din prima zi, si promit sa ma faca mare si sa fiu sanatos, voios, voinic!..

Un comentariu:

  1. pensieri sono tanti,meglio que tu stai bene insieme con tua madre....
    penso que padre ritornera ,no lo so,oggi,domani,dopodomani,magari per la tua gioia,quindi ..stai bene ,scopri ogni giorno la vita,la felicita,e ama tantissimo il cuore di tua madre....
    tantti saluti da Romeo\oprea_romeo2001

    RăspundețiȘtergere