miercuri


mă uit pe poze si ma gandesc… ce frumos era “atunci”... pe vremea lui ..acu e “o perioada proasta” in lumina noilor zile si mai proaste..departe de tine
si.atunci unde gresesc? de ce nu.mi poti spune..
atunci cand te asezi la calculator si scrii… prezentul este o continua colectie de zile proaste, trecutul o perioadă frumoasa si viitorul mereu cel mai bun...pentru a spera..
sti ca si eu am fost mereu o visatoare..dar visele..vulnerabile vise nu fac acum decat sa.mi amorteasca si sa paralizeze fiecare gand cald ce candva il trimiteam in cautarea ta
..am cazut pe ganduri..
si.mi dau seama ca in realitatea ta reala, cazatura mi.a fost fatala.
mi.e dor de tine .. ma doare groaznic de tare lipsa ta
stiu ca te.am pierdut pentru totdeauna.. m.am indragostit prea repede de tine, te iubeam inainte sa accept ca ma indragostisem de tine.
te adoram in momentul in care m.ai parasit..nu am sa inteleg niciodata de ce.. de ce nu ai vrut nici macar sa ma asculti, nu m.ai lasat nici sa ma apar, nici sa ma scuz, nici sa.ti cer iertare.
am plecat in zeci de directii, am incercat sa te uit de sute de ori,
am vrut sa te smulg din sufletul si din mintea mea.
dar nu am reusit.....aici e locul tau.....as fi goala fara tine
chiar si.n sufletul meu as muri daca as uita tot ce am trait, as fi senila daca nu mi.as mai aminti chipul tau ..chipul tau...ce dor mi.e sa te sarut, sa.ti dezmierd obrajii, sa ma joc cu parul tau, atunci cand te tin in brate.. mi.e dor sa te.mbratisez! ..gandul tau ma ucide lent..
dar stiu la fel de bine ca nici tu nu m.ai uitat..
ca nu o sa alungi din sufletul tau clipele cand ai fost fericit alaturi de mine..
mi.e dor de tine! mi.e dor de tine... doare...ma doare...te iubesc...te iubesc...te iubesc.....ba nu mint...plang...rad...sunt fericita...sunt trista...e vina ta.
mintirea ta ma chinuie... te implor...iarta.ma....ucide.ma...fa orice numai nu mai chinui in halul asta... imi lipsesti groaznic...ai ramas tot al meu...sufletul meu... iubi meu...raza mea de soare dimineata... ai fost tot pentru mine....eram doi la inceput...apoi ne.am unit intr.un singur suflet. eram doar o fiinta, un suflet, aceeasi respiratie, acelasi aer. unde esti?...Te urasc...te ador....intoarce.te... eu am rabdare..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu