duminică

..sufletul meu..cuvinte ratacite intre doua bloguri..

de fiecare data cand imi doresc sa te caut.. te regasesc aici..
nu stiu de cate ori ai incercat sa ma cauti in amintirile tale ..
sa iti spui sufletului tau ca eu sunt trecutul tau..
de cate ori ai incercat sa privesti altfel diminetile.. siind prezentul tau sa il schimbi..
ma intreb de ce nu iti rascolesti inima.. sa vezi ca inca pot fi viitorul tau..
..de ce ..te ascunzi in tacere..
chiar daca nu ne vorbim zilnic..
chiar daca te vad foarte rar..
sti la fel de bine cum stiu si eu ca sunt prezenta in gandurile tale..
stiu ca ma citesti ori de cate ori simti nevoia sa.ti fiu aproape..
si asa ..ma faci ..sa fiu..prezenta in gandurile tale..alaturi de tine..
pentru ca acest blog l.am facut pentru tine..
e o parte din sufletul meu..
in el ma regasesti..
in el iti scriu si iti vorbesc de trairile mele..
in acest blog am pus tot sufletul meu..
mi.am daruit inima.. ma regasesc pe mine..imi alin dorul cu un gand ce.l trimit in cautarea ta..
aici am puterea de a evada din lumea mea nebuna..
sa ma agat de sperante desarte..
am puterea sa visez cu ochii deschisi doar in speranta de nu a pierde
si ultimul gand ce.mi face inima sa tremure..
nu vreau sa renunt la nici un cuvant ce.mi umple timpul ..
si fiecare gand..o sa ti.l daruiesc aici..
si odata cu el si sufletul meu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu