vineri

nu stiu cum ar trebui sa iti multumesc...
sa iti multumesc pentru tot ce ai facut..
mi.a dat curaj sa devin cine acum sunt
ca mereu mi.ai spus ..mergi inainte,o sa ai parte si de fapte nu doar de cuvinte...orice ar fi voi fi aici mereu... alaturi de tine..stii bine te poti baza ai sprijinu meu!..si daca vei cadea vom cadea impreuna..
avem atatea amintiri, atatea momente impreuna, doar impreuna ce vor conta intotdeauna!
stiu ca sunt departe,te.am dezamagit si imi pare rau,au fost lucruri si persoane care vroiau sa ne desparta,unii au reusit chiar..insa chiar si asa mi.ai ramas alaturi
mi.ai fost alaturi zile bune si nopti grele cand plangeam...iti mai aduci aminte noaptea aia?
daca nu erai acolo clacam,nu mai puteam suporta.
iti jur ca nu stiu ce se intampla,multumesc ca existi totusi in viata mea!
mi.as dori sa vina si randul meu sa am grija de tine si sa te sprijin la greu.
nu pot fi cu tine,nu.ti pot sterge lacrima,nu pot plange langa tine si sa te strang in brate.
regret,imi vine sa urlu,as pleca nebuna singura fara bani si haine,as veni langa tine!
cum sa uit secunde,minute,ore,zile ptrecute cu tine?cum sa ignor tot ce ne leaga?cum sa spun ca prietenii adevarati nu exista cand esti tu langa mine?cum sa nu.mi fie dor de tine cand ascult melodiile pe care le ascultam impreuna?cum sa nu plang cand ma uit la pozele cu noi doi si sa stiu ca esti departe de mine?daca as putea ti.as da o parte din mine...
vreau sa te vad zambind,urland de fericire..ma doare sufletul daca stiu ca iti este greu din cauza mea
..iarta.ma..
mi.ar place..
sa spun hai ca putem s.o luam de la capat..
sa dam peste amintiri asa doar in treacat..ca astazi cazi,te ridici maine.ti trece
Te iubesc..impreuna puteam trece si prin foc...!!!


COSTI IONITA SI MARCEL PAVEL -AS DA TOTUL PENTRU TINE
Vezi mai multe video Diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu