joi

ce nu încape în suflet, este scris aici...

ma crezi ca uneori imi este dor de privirea ta?...ma crezi ca imi este dor sa iti zambesc din tot sufletul?...ma crezi ca ma gandesc uneori la tine?...nu stiu ce sa mai cred ...sunt obosita ...sunt trista, sunt deprimata, sunt agitata si imi caut noi jucarii ... o noua masca ...
un amalgam de vise si de ganduri...un amalgam de stari ...dimineata si noapte...doua persoane total diferite ...noaptea sunt doar eu si cu demonii mei ...sunt eu invaluita de ganduri ce nu ma lasa sa respir si ma acapareaza si ma arunca intr.o alta lume ... si vine dimineata ...si iar ma joc ...
acum nu mai am jucarii ... sunt plictisita ...aceleasi fete, aceeasi oameni, aceleasi stari ...as vrea sa taca, sa nu mai aud nimic, sa devina trecut ...definitiv...
ma crezi ca nu mai simt nimic?...ma crezi ca visez mereu, intr.una?...ma crezi ca ard de dorinta?....ma crezi ca mi.as dori sa ma crezi?...
mi.as dori sa ma cred si eu ...de fiecare data...sa ma cred ...sa ma incred in mine...sa ofer incredere si nu doar un strat rece...ceva nedescifrat ...ceva de azi pe maine ...
traiesc intr.o lume de masti ...evoluez pe aceeasi scena ...cu acelasi decor ...la nesfarsit ...aceeasi cautare...aceeasi poveste ...in care eu devin acelasi personaj  ...si vine noaptea ...sunt eu ... ?
ma crezi ca te vreau inapoi in visele mele?...ma crezi ca vreau sa ma vezi?...
sunt aici ....sunt eu si o oglinda ...ea nu ma arata decat pe mine ...in stare pura ...ea nu vede nici suflet, nici demoni, nici ura, nici iubire...ma vede ...eu de ce nu ma vad?...unde naiba  sa ma caut?
 o masca, o scena si un dor ce ma arde...un suflet, demoni, o oglinda si eu ...cautandu.ma ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu