luni

.. ingrop cu ea copilaria..

in acest moment nici macar cuvintele nu pot umple golul din sufletul meu..sunt prea sarace..
intr.un sat aproape de judetul Suceava mi.au fost insenintate zilele copilariei alturi de ea..
ea fiind de altfel cea mai iubita dintre bunicile mele.. s.a stins.. acasa alaturi de cei dragi..
nu stiu de ce in acest moment am in minte mii de intamplari si imagini din copilarie, de la mersul pe camp alaturi de ea.. si pana la zorii de ziua cand ma astepta sa ma intorc acasa de la discoteca.. imi lipsesc cartofii ei facuti sub ceaun.. povestile ei din tinerete de dragoste, cartile si boghii, mancarea cu mamaliguta, nelipsita de pe masa, casa ei cea mare ce tinea ascunse taine doar de ea stiute.. prispa.. si serile de vara.. sprijinid peretii proaspeti dati cu huma..
doamne ce gust minunat avea copilaria in casa ei..
imi lipsesc cuvintele ei.. chiar si iubirea aceea care desi ascunsa si nemarturisita, o simteam revarsata asupra mea..
toate imi lipsesc..alaturi de tine..
nu ai plecat , nu te.ai dus , n.ai murit ... esti aici , cu noi ... in minte , in inima , in viata de zi cu zi ... esti in fiecare lacrima a noastra .... esti cu noi ....
NU TE VOM UITA NICIODATA, SI PROMITE.NE CA VEI FI CEL MAI BUN INGER ACOLO SUS....
Bunul Dumnezeu sa te odihneasca in pace..TU..cea mai draga dintre bunici..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu