miercuri

Ti-am spus adio de mult

Ti-am spus adio de mult
Degeaba stau sa te-ascult
Încearca sa te gândesti
Degeaba ma mai iubesti
Ti-am spus adio de mult.
De ce nu vrei sa-ntelegi
De mine vrei sa te legi
Sunt vorbe fara de rost
Eu îti sunt drag si ti-am fost
Dar tu nu vrei sa-ntelegi.
A fost odata ceva, ai fost atunci viata mea
Dar înteleg c-am gresit, prea mult te-am iubit
A fost vina mea. Încearca sa te gândesti
Degeaba ma mai iubesti.
Ti-am spus adio de mult.
Tu esti un vis dintr-o zi
Mereu în minte-mi vei fi
Drumul meu se va schimba
Întâmplator ne-om vedea
Tu esti un vis dintr-o zi.
Nu plânge de-ti ies în gând
Nu-ti sade bine plângând
Arunca-mi inima mea
Din cerul tau câte-o stea
Nu plânge de-ti ies în gând


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu