miercuri

ma gandesc la tine

ma gandesc la tine...nu am altceva mai bun de facut..asa ca ma gandesc la tine.. cum de altfel m.am gandit in fiecare ceas al zilei de astazi..si tu sti asta, daca nu ai sti nu te.ai mai gandi probabil la mine..in fiecare dimineata indraznesti sa intri in viata mea ..si imi place ..poate or fi si zile cand nu o sa indraznesc sa recunosc asta..dar tu sa sti ca e una din zilele in care as vrea sa te mint.. ma cunosti acum.. traiesc alaturi de tine sau mai bine spus pe langa tine..
cu rabdare eu astept zilele sa treaca.. chiar daca nu se vede inca port in spate un sac plin de dragoste.. gata sa ti.l daruiesc cand te vad..
si tot cu rabdare te voi lasa sa imi zugravesti si peretii sufletului meu, sa astupi si sa intaresti gaurile.. nu uita ca toate caramizile ce le vei zidi vor ramane.. asemenea unei case construite impreuna.. munca ta si sufletul meu..
...iti multumesc... ai aparut atunci cand aveam ceea mai mare nevoie de tine..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu