miercuri

..un Paste plin de caldura..

mi.ai daruit fericire...zambesc, asa cum doar cand eram copil zambeam..sau poate inca sunt...copil!! mi.ai daruit pace, dragoste, calm...multumita tie..e soare nu numai afara ci si in inima mea!
m.ai luat de mana...daruindu.mi momente de fericire, imbratisari si zambete, sarutari si aprecieri, atingeri si priviri…toate, absolut toate, au facut ca bucuria sa.mi inunde inima
…mi.ai aratat ca pot exista si pentru altcineva si nu doar pentru mine…
mi.ai completat gandurile,mi.ai alinat durerea si mi.ai sters lacrimile doar cu sarutari.. mi.ai colorat primavara si astfel a cazut egoismul si a disparut nepasarea..toate gandurile reci s.au topit sub privirea ta calda, sub un suflet fierbinte, sub o speranta arzatoare...
..multumesc Cerului...ca esti prezent in viata mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu