luni

in bratele tale..


e bine in bratele tale..
vise, sperante, planuri de a creste impreuna..singura mea ratiune, nebunia si delirul meu... esti tot ce imi ramane in suflet dupa o zi de primavara ..
 a trecut o zi.. si imi e atata dor de tine.. inchid ochii.. parca iti simt respiratia pe trupul meu.. iti aud vocea dar cand deschid ochii privesc dezamagita..
ma gandesc la tine.. si o voi face iar si iar.. pana am sa ma pierd iar in bratele tale..
suntem unici...dar in acelasi timp traiesc sentimentul ca in noi exista un singur suflet ce creste in doua trupuri diferite..e placuta ideea de a  fi mereu in doi..ciar daca nu mereu e posibil acest lucru ..
am cazut in prapastia inimii tale..si simt cum de la o zi la alta caderea e tot mai placuta..
tu esti ingerul din viata mea, si tot ce imi doresc e sa te simti fericit langa mine..
ps:multi vad ceea ce pari...putini simt ceea ce esti.

Un comentariu:

  1. sunt atat de fericita cand sunt in bratele lui,dar pacat ca nu pot sa ma bucur de el fizic decat foarte rar.in rest ne simtim aproape de la distanta,ne iubim si lucrul acesta ma face fericita.e frumos sa iubesti si sa simti toata iubirea lui.a aparut ca din senin in viata lui si nu stiam ce frumos va fii sa iubesti cu toata inima si din tot sufletul la varsta de 32 de ani cat am eu.imi trece aproape orice de dragul lui,oricat de trista sunt ca nu-l pot avea doar pt mine.ne vom iubi pt totdeauna.te ador puiutul meu drag.

    RăspundețiȘtergere