marți

Pentru frumuseţe...

Nu m-am gândit vreodată că voi scrie eu despre frumuseţe, mi se pare un subiect mult prea discutat, şi nu văd ce aş mai putea aduce eu în plus. De ce s-au schimbat lucrurile acum? Pentru că am rămas uimită în una din serile anterioare de cât de puţin spunem că suntem preocupate de frumuseţe şi totuşi cât de mult consumăm pentru asta. Şi la ce mă refer:
Luaţi de exemplu camera de baie din casa unei femei; nu vă puteţi imagina la ce aş vrea să vă uitaţi? Păi vă spun eu, şi începem sistematic de jos în sus
Veţi identifica într-un dulap de toaletă sau pe marginea căzii de baie următoarele produse:
cremă de picioare - cu scrub pentru spălat cremă de picioare - anti-perspirantă cremă de epilat cremă după epilat cremă de corp gel pentru igiena intimă cremă anticelulitică pentru coapse cremă pentru bust cremă de mâini cremă de faţă de zi cremă de faţă de noapte cremă pentru conturul ochilor demachianttonicgel antiacneică - opţional mască pentru … - gama este foarte variată cremă antirid - opţional, dar se regăseşte pe rafturile femeilor peste 25 de ani deja şampon balsam mască de regenerare pentru păr … si apoi vin cele de sezon
cremă de plajă cremă după plajă cremă de faţă de plajă am uitat ceva?? cu siguranţă, dar totuşi, voi nu vă luaţi cu mâinile de cap când vedeţi lista asta? şi totul în numele frumuseţii...:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu