sâmbătă

de vorba cu barbatul din mine..


..nu stiu cat de matura in gandire sunt eu in unele cazuri..dar concluzia la care am ajuns e una..singura..barbatii se comporta ca niste copii..
...si pentru ei suntem in stare sa inghitim si sa digeram zeci de pastile..spre marea lor satisfactie.. ma intreb oare de ce barbatii pot fi redusi la tacere de unele mofturi.. stiu ca sunt libera ..mereu zic ceea ce gandesc si nu o data am dat cu bata in balta cum se spune..
..ce.mi pasa.. doar ma cunosti deja..sti cum sunt ..cat timp ti.ar trebui sa realizezi ca eu as avea nevoie de tine..cate clipe din viata mea ar trebui sa.ti ofer sa te simti fericit sa sti.. ca eu simt ceva pentru tine.. cate saptamani de imbratisari si sarutari fierbinti ti.ar trebui in bratele mele.. sa realizezi ca tu ai putea fi totul in viata mea.. si doar cu tine as putea fi fericita..ca tu esti aerul ce vreau sa.l respir zilnic.. si fara tine visul meu e un cosmar.. da te vreau in viata mea..vreau sa tip acest lucru sa ti.l fac cunoscut..un tipat imbracat in soapte de iubire.. alinta.ma.. saruta.ma.. daruieste.mi clipe de visare.. te doresc.. iti duc dorul.. nu ma lipsi de cuvintele ce vreau sa le aud..
sti ce doare sa porti ca pe o cruce un sufelt sfasiat de iubire??.. la ce te gandesti.. cand auzi.. dor de tine.. dor de noi.. noi doi sub acelasi cer.. esti doar un dulce vis.. cum pot sa fac un vis sa zboare doar cu o singura aripa..
..iti marturisesc ca ochii mei sunt imbatati.. cu atatea lacrimi.. de ce..
as vrea sa te pot iubi.. dar lipsa ta efectiva din viata mea ma sufoca.. am impresia ca zilele zboara din viata mea inutil fara prezenta ta.. sunt o fire slaba .. recunosc asta.. ti.am spus ca mintea e asemeni unui calator.. si mereu imi poarta gandurile spre tine..
..sti ca visez la tine.. tot visez.. doar aerul noptilor rece ma trezeste la realitate..

..dragul meu vis.. iti marturuisesc ca ma simt goala.. pustiita.. ratacita pe .. carari ce duc spre nicaieri.. iar ochii mei ..te vad printre randuri.. si caut intelegere.. siguranta e nesigura si nesiguranta e cale sigura spre alte visari.. te visez mai departe.. dar oare tu.. ce vise ai..???..te mai gandesti la mine...???...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu