miercuri

închid ochii şi te văd..
eşti lângă mine..trup..suflet..un singur trup şi suflet..

vreau să adorm când mâinile tale fine dezmiardă obraji mei…
vreau să mă trezesc doar la auzul glasului tău.. la sărutul buzelor tale aşa să treacă nopţile, niciuna fără tine…iar în locul inimii mele să stai tu!
de vorbă cu tine…în nopţile mele.. te chem…şi tu mă alinţi..vreau să mă topesc în braţele tale..să nu te simţi singur.. să nu tânjeşti după dragoste..
te.aş iubi enorm de mult..
te.aş scălda în stropi de bucurie la lumina
lumânărilor.. te.aş iubi asemeni ţie
şti prea bine..
te sărut ..o dulce.a mea iubire..
eu tot visez ..te strâng la piept şi.ţi zic iubire,
gânduri sincere doar ţie îţi doresc..iubire,
să rămâi ..
râd..plâng..visez a ta iubire..dăruire..
vreau să te ating uşor...sa te sărut încet...să.ţi mângâi tot corpul şi în braţele tale să uit de mine iar împreună să uităm de toate...
..ochii tăi nu.i văd ..
de dorul tău mă pierd..
cu tine dragul meu domn..
mă uit la trecut,
îmbrăţişez prezentul şi iubesc viitorul...nu regret nimic..
frumoase sunt clipele cu tine, totul e un vis de iubire..
iar eu mă gândesc la tine ... îmi place să adorm cu tine în gând..
te sărut şi te aştept...al meu dulce vis de iubire..
azi..în prag de toamnă
iubita mea doamnă
încet o să-ţi şoptesc,
că am să te iubesc
şi am să te doresc
o viaţă întreagă...
te voi iubi..o dulce vis..
o clipă ne desparte...